Fetal CTG - decoding

CTG o cardiotocography hè un metudu di ricerca in l'obstetra, chì hè un registramentu sincronicu di u latru di u ventu è i cuntrazzioni di l'utru in 10-15 minuti. Un indicatore objettivu di u statu fetu in CTG hè un cambiamentu in a ritmu cardale fetale in u tempu di cuntrazzioni. Avà, a cartiloculazione (corsi) indiretti (esterni) sò stati: dui sensori sò colpi direttamenti in l'abdomen di una donna incinta - una in l'area di u cuntrullamentu generale d'utru (a maiò spessu a zona vicinu à l'ovari right), u secunu - in u spaziu di u megore fuscali fissa (jiddependi fuq it-tip, a natura di u fetu prisenti).

Quandu evaluanu CTG, l'indicatori:

Cardiotocographie di u fetus - transcript

Per fà facilità l'interpretazione di i risultati è diminuite u rolu di u factoru umanu in stu studiu, in a prustituzione di partenza, u puntu di Fischer hè statu chjaru di scriserà u fetus fetus. Sta metodulugia implica una evaluazione ballisticu di ognuna di l'indicatori per questi criteri:

Qualchì paràmetru per esse

U ritmu basal di i latchi di u ventu hè registratu entre battatti, è exhibe u status fetale in reste. U intervalu nurmale per questu indicatore hè 110-170 beats / min, chì currisponde à una stima di 2 punti. Cuntinenti cù un intervalu nurmale, ma digià indicative di viulenza minima - 100-109 p.mpm, o 171-180 pminitale, è 1 puntu, rispettivamente. E a cundizzioni minacciante per u fetu hè un ritimu basu di menu di 100 beati / min. o più di 180 beati / min.

A variabilità di a freccia di u ciuffu fetale hè stata evaluata da scrivintendu l'amplitude è a freccia di l'oscilazzioni, cun una estimazione di l'amplitude è a freccia (ie, a diffirenza di a frecu di u ritutu fetali cù i so movimenti o pelei relativo à u ritmu basal è a frequenza di questi cambiamenti). Nurmali per u fetu sò oscilusazioni cù una amplitude di 10-25 beati per minuti, è una freccia di più di sei episodii per minuti, chì currisponde à 2 punti d'accordu à Fischer. Aceptable, ma spettaculari sò i valori di l'amplitude d'oscilazione di 5-9 bpm, o più di 25 p.m., à una freccia di 3-6 episodiu per 1 minuti, chì hè statu in 1 puntu.

L'indicazione amminstrativa sò cambiamenti in l'amplitude di menu di 5 p.m., cù una freccia di tali canciamenti menu di 3 episodichi per minuti, chì hè stimatu in 0 punti, è indica l'angustia di u fetu.

In quantu à a freccia di l' accurzazioni , medite nantu à un periodu di almenu 30 minuti, a norma per u fetuu hè l'emergenza di più di 5 accellerasi in un intervalu di u tempu, chì hè stimatu à 2 punti. L'azzione di accelerazioni periculi, cun una freccia di 1 à 4 in 30 minuti hè cunsiderata accettabili, ma pronostica propici, è hè stimatu in 1 puntu. L'assenza di l'accelerazioni à questu ora indica una viulenza seria di u fetu.

Cuncirnendu u fenomenu oppostu - a decelerazione - a norma hè a so registrazione in i primi 5-10 minuti di scrivientia o assenza totali - a norma è 2 punti. A prisenza di variabilità significativa in l'ocurrenza di decelerazioni o a so ocurrence after 15-20 minutes of CTG recording significa deteriorazione di u fetus è hè stimatu in 1 puntu. Repetite in tuttu u periodu di a catigurìa CTG desererazione o una variità significativa di elle - l'indicatore di distressa fetale è indicanu a necessità d'intervenzione medica in u cursu di partitu.

Quandu si sdegnu e puntee per ogni indicatore, avemu ottene u puntu tutali di a CTG di u fetus - un massimu di 10, un minimu di 0-2 punti. Indicators mean: