Uvek Kuvelera

U corpu di u Kuveler hè un cumplicatu di sintomi chì hè periculatu per a vita di a donna di gravidenza, assuciata à u sviluppu di l'heuresi per u debilitamiento di a placenta è u ingressu di u sangue in a musculature uterina.

Stu tipu di patologicu sarà cù una freccia di 0.5-1.5%.

Uteru Kuvelera hè ancu chjamatu stabulante utero-placintura. Stu sindromu fù scrittu prima per AS Couvelaire, ginecologu francese, in u 1912. Hè u nome.

Sintomi di u sindromu di Kuveler

Stu manifestazione di sindromu cù i duluri à cresce rapidamenti in a regione lumbriciana, chì sò sìmuli à temi, anxiety, nudite, luminu di u specje di a vagina sanguinosa.

Sta cundizione hè ancu carattarizata da movimenti forti è forti di u fetus, un cambiamentu di a qualità di u latinu di u latru, à u tempu, perdenu a so ritmu è ùn sò micca audible. Hè impussibile di sentitu u fugliu in l'utru.

Inoltre, ci hè un dannu tòxicu à u sistema vascular, chì risultatu in i musculi di l'utru, i genitori è di ellu.

In cunnessione cù l'altu livellu di periculu di u sviluppu di scucchericu ipogliu, l'atonicu i sanguinzione, a sepsis, a situazione di l'apuplexia uterus placintània detti un pronosticu disgrazia, cum'è ùn amintiscenu a vita di una donna. Per quessa, esisti un mandamentu mediaticu immedatariu.

Cause of premature placental abruption

Comu regula, stu sindaculu sviluppa in casi di gestosi finale di e donne incinta, in particulare in prisenza di peleonefritis, ipertensione, diabetes mellitus, infezi virali aguti durante u gravidenza, u fegamentu è i malatie corse.

Duranti u prugramma, u sindromu di Kuveler sviluppa cù u travagliu discordante, un corpu umbilical corto, una ferita di stomacu, una sera di u bufalia, una pèrdita rapidu di l'acqua in casu di polidramnios, insufficiency fetoplacentale chronica è a locu di a placenta in i leucomie fibromatose.

A prevenzione di u sviluppu di stu sindrome reduces à u trattamentu puntuale di e femine embarvé cù malatie somatic è tarde gestite; è l'attitudini attente à u prucessu di dà nascita.