Candele di lavarol da trisce

U più chjucu trà e malatie ginekoloe in e donne hè u timore . U duttore pò prescrive una medicina efficafrittu per a ferraghju - candele vaginal livarol. Hè un agent antifunguale chì fegate a palluzzà cù funghi di u genulu Candida.

Livarol candele: cumpusizioni

Hè chjamatu:

Candy lavarol: indicazione per l'usu

I suppositori vaginali pò esse usatu bè da trattà e malatie cum'è:

Comu agenti preventivi, i suppositori di lavarol pò esse include in a terapia antibacterial. A causa di una diminuzione in l'immunità dopu una malatia infizziosa, i medichi sò prescritti suppositori vaginali per impediscenu l'aparicio di trisce.

Candele di lavarol da trisce: effetti effetti è contraindicazione

Questa droga ùn avere micca contraindicazione seria, ma se a donna hè inclinata per manifestazione di reazzioni allergii à ketoconazole, ùn abbia micca d'utilizà sta droga. Cum'è qualsiasi rimedii per a tullurdella, Livarol tene un certu di contraindicazione è e reazzione:

Durante a gravidenza, hè pussibule di utilizà suppositori vaginali di livarol solu dopu à 12 simane di gravidanza, quandu u fetu hè dipoi furmatu tutti i principali organi vitali.

Comu reaczioni avversi, una donna pò esse nutata:

In a presenza di effetti rivoluziunarii, a droga deve esse elettu è cunsultate un ginecologu per a selezzione di l'droga più optimista cum'è sustitutu per u liverol.

Hè necessariu escludiri cuntattu cù prudutti di latti (condoms). Allora, se una donna hè trattu da u scherzu è cuntene una vita sessuale attiva cù condoms, aduprate l'efficacezza di u trattu di scherzu pò esse ridutta in u futuru.

Dosing è Administration

A candela di lavarol hè inghjuttata in a vina finu à l'internu pussibule. Cusì a donna ùn deve esse un postu minatu, chjinata nantu à a volta. I suppositori vaghjini sò amministrati una volta un ghjornu, più spessu per a notte per evità sensibilizazioni di disgrazia, quandu a cannila cummincià da scorri da u corpu di a donna.

U cursu sanu di trattamentu ùn sò micca solu di quattru ghjorni. In ogni casu, in casu di trascuratori di a malatia o forma di l'infeccion di u zizurnu, u duttore pò prescrive l'usu di suppositori vaginali durante 10 ghjorni, è, se ne necessariu, prescriva un second cursu di trattamentu.

Duranti l'embaraziu è l'ameglie, se u duttore prescriva i suppositori di lavarol, u cursu di trattamentu per a stessa durata hè di cinque à deci ghjorni.

Se ne necessariu, i suppositori vaginali pò esse usatu durante u fluss menstruale, ma in questu casu l'effettu di u trattamentu hè più bassu, postu chì a cannila hè lavata più veloce. Cusì, hè cunsigliatu per abbia da u trattamentu per u periodu di a menstruazione. In a farmacevule pudete truvà analogi di livarol: ketoconazole, mycosorale, nizoral, oronazole, mycote.

S'ellu hè necessariu di prescrive trattamentu per infezzione di levadurosa, i suppositori vaginali di livarol sò più preferibuli, perchè ùn anu micca praticamenti senza reazzione avversa è cumpetanu in modu veramente efficace cù i microorganismi fungi in a vagina.