Celebrazione di Makovei - signali

U rescu di miele hè u primu in una seria di vacanze simili è ufficialamenti marca u fini di l'estiu. In a tradizione di a chjesa, pareva durante l'esercitu bizantinu: in quellu ghjornu era chjaru di purtari parti di a croce di vita da u palazzu imperiale à u tempiu principali di a capitale. Ma u sirviziu ùn hè micca imbuscatu immediatamenti à u destinazione, prima era guasgiu per duie simane pè i strati per scopre a cità di u male. Per a prima volta un ritu fu fattu annantu à l'epidemica di a pesta, u rimediu riniscìu à esse efficace, è per impidiscenu tali disastri, a prucissioni cù a cruci si metti annantu. In Russia, a tradizione hè stata trasfurmata è acquistate elementi naziunale. Meli, o u Poppy, salvatu, hà cuminciatu à celebràriti dopu l'adopzione di u battèsimu, à u stessu tempu chì combina a celebrazione cù i so propria credenze pagana. Da questi l'urighjini di parechji signi di l'alimenti di Makovei si creceranu. Ci hè cunvulsivu chì, anche si chjamatu i Balneario Makovski, a tradizione di a chjesa ùn hà nunda di fà cù questa pianta. I Macchiate sò martiri l'Anticu Testamentu, chì sò citati in a Bibbia. Ma u pòpulu, sicondu u principiu di cunsunanza, hà numinatu a festa cù poppies, in particulari da questa era in u mità di l'estiu chì aghjunghjenu una vendita di granuli edificanti è i platti rituali preparati da elli, chì si sò purtati à a chiesa cù u melatu.

I Signori di u populu più famosu in Makoveya

U 14 d'aostu hè spessu chjamatu ancu u Salvadore Wet, crede chì quellu ghjornu l'acqua acquite parechji patrimoniali. Cusì, prima di a festa, cù a benedizzione di u sacrificadore, digià pudè, per avè u tempu di cunsacrate un novu pozzu à Makovei. Allora l'acqua hè sempre neta è curamente. È in questu ghjornu, avemu bagnatu bogantinu in corrente d'acqua per ridivà di tutte e malignità è permette di surviglianza l'invernu duru. Dopu à quellu ghjornu, i culturi di l'inguernu sò stati posti, postu chì prima era impussibile - a racoltazione ùn hè micca stata.

Pudete chjamà assai signali di a casa per i Spas di miele:

Signs, se chjuderaghju a Makovei

Un grande interesse hè causatu da parechji signali chì riguardanu à a piova nantu à Makovei. Sicondu i pòpuli crèdenu chì questa festa aghjunghjia l'estiu è apre u tempu di u vaghjimu, da u 14 d'Agostu, pudete avè esce à u tempu. Ùn hè bisognu di dì chì era ghjornu spessu. Cusì, i nostri antenati anu accadutu un nùmmuru abbastanti di signalazioni climatichi diffirenti riguard'à e cundizioni solidi è e cundizioni climatichi. In particulare, se avete un maltunu u tempu nantu à Makovei, ùn avete micca temeratu da incendi è altre prublemi cuncernati à l'elementu di u focu, ma cede una vindetta di funghi in i boschi.

Altri sinceri climatichi è superstitions à Makoveya

Inoltre, i nostri antenati crèdenu chì da u 14 d'aostu i roses ùn cessammu fiori, perchè e nuttati si ponu friddi. Se pudete vede cumu ghjucà in questu ghjornu sirvenu u sud, da vale a pena aspittà l'iniziu di u clima di u vaghjimu. S'ellu si in questu ghjornu, sarà cálido, sicariu è assu, quandu u listessu pò esse osservatu è dopu à 2 simane - nantu à a nut salvata.