Beads from clay polimeru

L'ornamenti di a maestra di mani, questu, fatti cù e so mani, sò una tendenza per più di una stagione. Eppo sò popularu sò cunte fatti di arcilla, stanu belli brillanti è belli, è pudete fà ellu stessu. U prucessu hè simplice simplice, pudete cunnetta i zitelli per fècenu alghiati da arcane, sò assai fieru di i so primi cunfigurazione.

Per fà un ornamentu, hè megliu aduprà polirfrughjanu a foglia, si congeleghna in l'aire o chì, in u torraghju in un forno, si sarà simili à u plastica. Questa argintina hè chjamata "plastica" è hè vendita in maghjie spezii cù altre prudutti arti.

Beads made of polymer clay: master class

Per a fabbricazione di forii da u polmru arcuni seranu bisognu di:

Cusì, cumu per fà cum'è perle naturali:

  1. Per fà un tagliu espectacularmente di polmitru arcuni, avete bisognu di plastica di diversi culori. Hè dispunibule per sceglie quelli colori chì sò in u circulu di colore sò situati à prossimu, è micca oppostu. Per esempiu, pudete sceglie blu, blu scuro e purpuri. Inoltre, u plastica bianca è negra hè necessariu.
  2. Tliet pezzi di colore di plastica sò deve furmate in trianguli è unete inseme in un quadilàtiru pianu. Allora a figura resultanti hè chjucu in tannuli finti cum'è nant'à a foto.
  3. Ogni tira hè arrugata, perchè i colori sò uniformi mistati. Un ballu hè furmatu da ogni cinta (ùn hè micca necessariu d'observà a forma ideale - queste sò sputichi).
  4. Un "macaroni" finchju hè furmatu da ogni ballu. Tutti i maccarruli avè ottinutu sò stati nuttati in un mantellu chjaru.
  5. Questu tela si deve esse spustate in duppiu à un spingu di 2-3 mm, è piuma à mezu è rimette. Questu prucessu deve esse ripetuta finu à ottene una tela cù lenzi di transizione di u culore impastatu.
  6. In una capa fina di 2-3 mm longu, u plasticu biancu è nìvuru stessu sò sceltu. Tutte e tagliate sò selezziunati inseme per chì u capu superu hè una culle di culore, è sottu hè una negra. A stampa hè fatta da pezzu simplici. U plasticu hè cum'è plastisine, perchè e cose sò inturniati perfetti.
  7. U "sandwich" resultante da a chjera hè stufa cù un pappu rotanti à un grossu di 3 mm. U risultatu ancu u latinu hè acquistau in u frigorificu per 10 minuti, è sburdà in pezzi.
  8. Di u plasticu di qualche altri culori, u forzi sò furmatu, ligeramente più chjuco ch'è da esse in a versione finali. Questu hè a preparazione di perli.
  9. In a tua di pezziu aghjustemu i pezzi rivolti di "sandwich".
  10. À l'arghjintinu ùn vedanu micca, u calzate salda à e mani è lighevolamente in girata, perchè hè ottene una forma ronda è evena.
  11. In l'arcuni ricunnisciuti, un prughjettu crea tote. Ogni ghjuvanottu hè stata annunziata, chì hè stata fatta in un pappu arghjentu di fette d'alimentariu. In questu forma, i pelle sò stati secchi in u fornu.
  12. L'ultima tappa hè l'assemblea di perli da u polmru arcuni. U Beads sò culligati per un filu di nylon. Per via di u risultatu, possa un tesoru originale prezioso.