Trasplante di rino

U trasplante di rino hè u cirurgia d'urgugliu d'urganu più cumuni. Hè rializatu cù un severu gradu di fallimentu renale crunomicu, chì pò esse u risultatu di ei malatie cum'è glomerulonefritis crunale, paleonefritis crunale, a malatia di rinisciuta polististicu, è ancu chì u trasplante di riney pò esse dumandatu à a diabetes mellitus quandu e cumpatizioni di sta maladie distrughjenu i rinu.

Per salvà a vita, questi taliani sò nantu à a terapia renali sustituta, chì includenu l'hemodialisie chronique è perituali. Ma in cumpitazione cù ei opcions, u trasplante di rino hà u megliu risultu in termu di a longevità.

Operazione di u trasplanamentu di riduce

U rimane pò esse trasplante da u vicinu di a famigghia (trasplante di rinuali), i.e. i donatori pò diventà i genitori, fratellu, omi o figlioli di una persona malatu. Inoltre, u trasplante hè pussibule da quessa à qualsiasi autra persona (cumpresu u difettu), basta chì i gruppi di sangue è u materiale geneticu sò cumpatibili. Una altra condicioni impurtante per a possu donazione hè l'assaig de certi malatie (VIH, l'hepatitis, falli di cori, etc.). A prucedura per u traspurtamentu d'organu hè regulatu da a lege.

Trasplante di rinozze hè realizatu in duie tappe:

  1. Stage Donor. À questu staghjunu, a selezzione di u donatori, u so esame è e prucessu di cunghjunta. Per aghjustà u ribellu à un donatore vivente, una nefrectomija donante laparoscopica (rinunzione di riney) o una nefrectomia donante aperta hè realizata. U donatori postoperativu realice una operazione di esplorà u trasplante di riduce. In più, u rimane trasplantable hè lavatu cù solu solu solu è cunsatte in un mediu speciale chì permette a priservà a viabilità di l'urganu. U periodu di u almacenamiento di u ramu dipende da u tipu di suluzione conservatoriu - da 24 à 36 ore.
  2. Recipient period. U rinourianu di donu hè spessu trasplantatu à l'ileum. Ancu, l'urganu hè cundue cù u ureteru è i vetbi, i suturi sò superimpiuti à a ferita. Duranti l'operazione, u rimanni natali di u paci ùn hè micca eliminatu.

Consecuenzii (cumplicaboli) di u trasplante di riduce:

A vita dopu u trasplante di rino

Esperanza di vita dopu u trasplante di riney hè indipindente à ogni casu è dependa di una varietà di fatturi (a prisenza di e malati concomitanti, l'statu di l'immunità, etc.). A rimanna accumene a funziunalmente dopu qualchì tempu dopu à l'operazione. I fenomeni di fallimentu renale scumpressinu dopu qualchi simane, in cunnessione cù chì in u periodu dopu à l'operazione, siquistru parechji sessi di l'hemodialisimu.

Per impediscenu a rigezione di l'urganu (i cungres immune celli percecule cum'è un agentu strangeru), u paci ùn deve piglià immunosuppressanti per un tempu. Inibizzioni di l'immunità pò riesce à cunsiquenzi negattivi - u corpu hè in modu eccessivu di malati infizziosi. Dunque, in a primu settimana, i visitatori ùn sò micca ammessi à i pazienti, ancu i pari più vicinu. In i primi simane dopu à u trasplante di rino, hà sia osservatu una dieta chì escludisci cume, salate, crescenu fatali, è di documenti è di farina.

Malgradu, u trasplante di riduce facilmente facilita a vita è migliurà a so qualità chì hè nutata da tutti i malfattenti chì sò stati cirurgia. Hè nutate ancu chì dopu à u ghjornu di trasplante di riney hè pussibile, ancu cù più attente di observazione da un ginecologu, nefrologistu, analisi freti.