Ghjuvanni Hamm hè ricunnisciutu com'è u migliori attore in u dramma di televisione per u premiu Emmy

L'astrattu di Hollywood, John Hamm, ricevenu un premiu benèvitu per u so rolu in u dramma televisione "Madmen". U spettaculu vene cun u successu locu, a staghjoni hè sustituitu da una stagione, l'actor hè statu nominatu ripetutu, ma ogni successu tempu u successu hè stata subitu da u so core. À a fine di l'ottu stagione, Ghjuvanni Hamm hè statu ultimu ricunnisciutu com'è u migliori attore in u dramma di televisione.

Ricertamenti, a vita ùn hà micca particularmente indulge John Hamm, era accusatu d'alcoolismu, hà ancu esse sottumessi un cursu di trattamentu in un centru di riabilitazione, un amore bonu per e donne.

Leghje ancu

In una di e so ultime entrevista, l'attoriu hè justificatu per l'apparenza frequente in a so crunuluggìa secula di a so vita persone fallecida. L'ex martina civile di John Hamm, a attrìlla Jennifer Westfeld, ùn hà micca vulutu avè i zitelli è dispostanu scuri ragiunamenti di ghjilosu. Malgradu a spartera emotiva di i cagiuni, in u so parolle di ringraziari, dopu à u premiu, ellu ciunia è ... u so cane, alcuniscenu Kora. Fate a sperenza chì questu ùn era micca una "broma" di parte di John, perchè 18 anni anu micca uttene à aiutà, ma affettatu a so carriera in opera.