I mani di vultà i tagghiati è scarfs

Sciarpi, stoli è scarpi - quessi sò i cumpagnie di una ragazzo in moda, senza ellu ùn pudete fà micca. Pariate chì u rollu più impurtante in l'imagine hè ghjucatu di a ropa, ma questu hè micca cusì. U locu più impurtante hè datu à parechji accessori, per quessa, in fattu, cose più importanti: ghjillani, cintura, sacchetti, capelli è, sicuru, bufalini. I merceria ancu importa, perchè una culomba senza tintura ùn hà micca fà cappa scarfica in u mondu, hè questu trè incredibbilmente bella. Ma à u stessu tempu, sete vistimentu stylishly e simpricimenti, per esempiu, in una cammisa è i jeans, scarves-scarves anu da pudè aghjunghje à a vostra imagine di "missing". A principal hè di selezziunà l'accessori, ancu per sapè sicondu parechji sicritti di vitture i sciecchi è veturi per chì prutegge u collu da u ventu quandu hè necessariu è vede l'uriginale. Fighjemu una fighja nantu à parechji modi interessanti di vitture pane è scarves chì pò esse usatu in l'imaghjini di u ghjornu .


A tècnica di vultà i panchi è bufali

Shawls. Mètode unu. Aghjusta u pezzu per chì pare pare u cravatte. Allora l'arragghianu in u collu, cum'è mostru in a prima foto sottu. Allora vinceranu e so puntelli è ghjucenu a ghjuvendu à u focu in modu cusì chì u nuddu s'assumiglia cattivù. Cum'è un accessori per sciarpe o sciarpe ligatu in stu modu, pudete aghjunghje un brou.

Shawls. Mètode duie. Da una scarpa di donna nemica o bufanda chiffon can turn out just a tie chic. Crucifiche di e fianchi di u babu in elli, unu da elli in u loop sopra à u collu è securità, passendu u ciclu chì pareva sottu.

Shawls. Via u terzu. Ogni omu sapi u modellu trà i ghjovani arafatka. E stufa di colpu di scieve è bufalini sò dinò ind'è stu modu. Fate u pane in meza diagonali, è poi allora à u coddu cun l'articulu di cuddaru, cum'è mostru in a photo. Accustonu i punta di u babu da u ghjornu à u collu, fàtene u pienghje è ligà cun un corpu simplice nantu à u pezzu. In novu, cum'è una cunfitizazione eleganti per bufali è scarfs, pudete aduprà u vostru brocchetta predilettu, chì hè moltu più fine per riparà a fini di u nuddu.

Sciarpe. Mètode unu. Un modu simplice ma efficau di attaccà una fascia. Fate a meza, sopra u collu, è in fronte, fate l'estremità di u sciarru in u loop doppiu resultante.

Sciarpe. Mètode duie. Un'altra corbata, solu sta volta da una bufanda è in un rendimentu unipo differente. Fate u fasciu à a mità, cum'è prima, fate a fini in u ciclu. Allora fate l'estremità sottu à e bufalce in a direzzione di u mumentu, mentre chì in u fondu hà pigliatu l'altru, un circuitu, in quale avete bisognu di bassa. Apretà a vostra corbata è pudete andà à travaglià o per un caminu. I sciarpe di donna è ciuchittori ùn anu bisognu à esse stampatu, affinch'elli anu vistutu stylish in questu modu di vitture.

Sciarpe. Via u terzu. Tromba un pezzu vicinu à u collu è attaccà un corpu à l'estremità. Parir deveru chì a manera elementale è ancu, apparèntu cum'è, troppu simplice, ma duvete aspettu efficace. Inoltre, pudete rotà u panchiu cum'è un node avanti è tornu. Solu hè bisognu di cunsiderà chì un saccu nantu à stu modu hè pussibile solu in tempore senza volu, postu chì hè una decorazione exclusiva è ùn si pruteghja da u ventu.

Sciarpe. U quartu mètudu. Doppu, un'altra elementaria di porta un panne. Sugnu ottu à u to collu, è lasciate o cugini o dangling, o tuccianu intra la bufanda. A cosa principale hè di inchjarà u cispigliu per ch'ellu mi piace bella, perchè pruvate à eseguisce stu rituali prima di u specchiu.

Sciarpe. Lu cincu mètudu. Povate a bufanda à mezu, pusendu u to collu, è scumpite l'estremità è i cicli in dui. Un finu di u sciarlu hè struitu in un loop, è l'altru à l'altru. Questu hè un disignu simili à u primu scrittu prima, ma questu loop doppiu ferma assai pocu cumu è invariavamenti attrae l'ochji.

Inoltre, sottu à a galería, pudete cunsiderà scarves e scarves, è boni modi di ligà. Pruvisione è cercate u metudu "u stessu", chì vulete più di l'altri.