Tyra Banks palesa i sicreti di a criazione di u so figliolu di 9 anni

Supermodeli è showbiz Tyra Banks prima di questu annu addivintà a mamma d'un zitellu maravigliu, chjamatu York Banks Alley. Tyra li disse à i ghjurnali infurmati di i prublemi chì avia a fàccia in crià un criaturu.

Famous Tyra Banks hà cumparatu cù i so fannii informazioni quantu puderà combine numerosi prughjetti cù un affare seriu cum'è crià u figliolu:

"Ùn aghju nunda di gestisce. Prima, puderia di furnisce di fà parechje cosas à u listessu tempu. In ogni casu, dopu à a nascita di u mo figliolu, aghju avutu chì avissi duvutu allora u mio piacè.

Per esempiu, se Tyree necessita di parlà à u telefunu, ella solu mani a manu nantu à e mani di u so babbu cun i paroli "Mamma hà bisognu di travaglià".

Canvi Inevitabbili

Supermodelu ammettiu chì a so vita cambiassu radicali dopu a nascita di u zitellu:

"York hè rapidamente criscenu, è aghju da esse in più necessariu per ellu. Ellu voli esse più vicinu è più vicinu à mè. Avè un modu da stu situatu - per fà tuttu un pocu più veloce. Se ùn pudere micca fà, u mo little one si esprimi una pretesa alta!

U Taira amputò chì volia di dì à u so zitellu chì a bellezza hè diversu, pò avè parechje forme è culori. U mo figliolu duverà crede un poco, perchè a mo mamma puderia sparte a so saviezza cun ellu.

Leghje ancu

Ci hè chì, ancu i suchi superi famosi, com'è Mrs. Banks a sò volte suscitarse di mancanza di dorme. Avà i dipinti di u babbu si sò piccatini è per via di questa supermodelita dorme pocu à a notte. Sicondu ella, u migliori rinfresconiu in a lotta contru edema è l'aspetta pocu hè una macchina fresca annantu.