Elisabetta II rifiutò i servitori di u provistore di u lugurtariu di a ghjesgia per divulge e intimi

Cum'è sapete, a Regina d'Inghilterra Élisabeth II - a donna hè scrupulevule è seriu. In particulare in questi materi chì si tratanu à a so vita persunale.

L'altru ghjornu, diventò chì a principessa dera avia sparata u so prufiliatore di longa lingua. A cumpagnia Rigby & Peller di 57 anni hè stata fatta in un uttinutu intimu, ùn solu di a righjina, ma ancu di i so membri di a famiglia. Chì ci hè a ragiuni?

L'annu anu, u libru "Storm in the D Cup" hè stata liberata. U so autoru - a Sra Giuseppu Kenton era in una tempurita u fundatore di sta succia di linzola. Ancu u fattu chì u 7 di ghjucatu parlante hà vindutu a so cumpagnia à l'altri prupietari, a so maestà ùn hà micca capiscia i detagliati è risulvene cun allughjendu ogni rilazioni cù Rigby & Peller.

Detritivi curiusi di u boudoir reale

U libru, chì pò esse divintatu un bestselleru stu annu, includendu elementi interessanti di a cooperazione di a famiglia reale cù a fabbricali di lino. 82 Mrs. Kenton, scritta senza cunfużjoni u valore di i so bè, i caratteristiche di e teste. Tuttu chistu sutta li termini di l'accordu hè statu micca sottumessu di divulgazione.

In i pagine di i lettori publichi anu truvate infurmazioni nantu à l'apparenza di a Principessa Margaret, Princess Anna, Lady Diana è a Regina stessu. Cusì, secondu u ghjugnu, l'appughjatu di a so maestà era sempre attendata da i so cumpagni ferries - i ghjorni Corgi. Inoltre, hà fattu cunnisciutu chì a Principessa Margaret facia solu i prudutti di batchju artighjanu, è cù i prìncipi Guglielmu è Harry in Eton anu cartellucci cù bellezza in una biulogiana! I so ghjovani eredi hà datu a Princesa Diana, perchè i so figlioli puderanu passà un tempu da casa.

Eccu ciò chì di a so amica dice à l'Associazione Pressale ghjugnu Kenton:

"Ùn pudemu micca dettu chì ci hè quarchi cosa in u libru chì puderia causà disgust. Sò triste per sente chì sviluppi diventanu in questu modu. Pudete dì chì mi sò struitu di ciò chì era successu. Ùn ha micca cridutu chì prima di a publicazione u manuscrittu di u libru hà deve esse riunitu à i so eroi. Sicura chì u succedutu ùn turnava. Scusimu pè tuttu ciò ch'e puderanu scrive à u mo libru. Believe me, u mo attu ùn era micca intenionale. "
Leghje ancu

Da u serviziu di stampa di u Palazzu di Kensington, ùn ci hè statu cunvalidatu o denulazione.