U spitu di Miley Cyrus in Chicago

Miley Cyrus pruvò macari annantu chì ùn hà micca uggu à a capacità di scuzzulà u publicu. À un cuncertu in Chicago, u cantante ghjunghjenu nantu à u palcuscenu in quale a mamma hà datu nascita - u costume di u performatore era cumpreta d'accessori chì ponu esse truvati nantu à i prestiti in una buttrega di sessu.

Emoccu spettate

U 19 di nuvembre, l'especettori chì anu vultatu à u miley show ùn hà micca bisognu di pagà soldi, stanu aspittendu un performance inoblizu. U cantante di 22 anni incantatu sex shops è frescà i so costumi di cunvegazione stravaganti.

Unu d'elli era in ropa di metallo cun falsi pettu è una prutesia di u pene. Una maghjina colore era completa da stivali alta è una parrucca bianca.

Dopu chì a stella cambiò in un zitellu, u solidu trachjite, un saccu di mantra, è pruvò à un palazzu spaziu brillanu. U vistitu modestu modestu era un swimsuit d'oru adurnatu cù un cinturinu cù u nome di a tour di l'artista.

Miley fici posti assai franchi, flirtata cù u ballu è anche aghjustatu à u pettu di una ballarina disfrazita. Duranti a manifestazione, hà cumunicatu attivu cù l'espectadores, chì sò stati rattuti da a chjagua di confetti è di culori culuriti in a finale.

Leghje ancu

Un splash d'emozioni negativi

Avà u cantante hè stata cun un dramma persunale, perchè Stella Maxwell l'abbandunò. L'"anghjulu" Victoria's Secret hà una nova hobby - a figliola di Johnny Depp Lily-Rose.

Miley si purga è prova di truvà una descarga in u palcuscenicu. Ci hè questu!