Dedalu è Icaru in a mitulugia di a Grecia antica

Dedalu è Icaru, ghjudicendu di i leggingsi ellenici, eranu persone reali è mantendu i so nomi in a storia, grazi à i so propiu decisi, inusual per quellu tempu. U mituu di u paese inveniente è di daredevil più tardi seculi diventenu un tipu d'avvistà per quelli chì ùn sanu micca cumu verificà veramente a so forza. Ma ancu cù questu - è l'imagine di i sogni.

Quale hè Ikarus è Daedalu?

Comu l'antichi leggende di i Grechi dicenu, Dedalu è Icaru hà vivi in ​​u celu di u paese ellenicu, quandu a ghjente hà pruvatu di disenziunà inveni invechji per l'umanità. U figliolu di Metsius, l'Atene Dedalu era cunsideratu unu di i megliusori è di custrutturi. Hè statu u primu in a storia per risicate oghje alei per ghjunghje à u celu, è u maestru riesci. Ma per u curatu, hà pagatu a vita di u so solu solu. Dedalu è Icaru sò simbuli:

Quale hè Dedalu?

Dedalu hà entra a storia di a Grecia com'è un artista talentu è u designer, u creatore di assai strumenti, l'autore di sculture, di quale elli dicenu ch'elli pò spustate:

U so nome era natu da a parola greca "dadalo" - per intervene in art. Chì fece chì Dedalu inventà? I più maestri òpiri:

  1. U labirintu mininoicu.
  2. Filu di Ariadne.
  3. Vaca Pasifae fatta di legnu.
  4. A sala di Ariadna per ballà.
  5. Wings of wax for flight.

Quale hè Icaru?

Quale hè Icaru in a Grecia antica? U zitellu addivintau famosu, cum'è u primu è, in quellu tempu, l'unica persona chì sventura à risurrezzione à u sole. L'adulescente fù u figliolu di l'invintatore Dedalu, chì aiutò u so babbu per designà volte di ciumi è di cera. Arrampicannu u celu, Icaru ùn hà micca à sente à u so babbu è hà decisu di voce moltu più altu, à u sole. Derrettu a cera, è u zitellu chjude, chjappà in l'acqua. Ghjè successu vicinu à l'isula di Samos, induve u mare cuminciò à chjamà Ikaria. U bravu omu ammucciatu l'erculu Hèrculinu nantu à l'Isula Dolich, chì fù chjamatu Ikaria.

U Mitu di Dedalu è Icaru

U mituu di Dedalu è Icaru dici: i paisanii dicideru di scapparu nantu à l'ale di a cera, micca per divertisce, ma per fughje. U talentu designer hà decisu di fughje l'isula di Creta, induve era in u sirviziu di u Regnu Minossu. Dedalu ùn pudia micca aduprà a nave, è hà sceltu per fughje in l'aria, creendu alpi di pinni è cera. U zitellu hà dumandatu à piglià cun ellu, prumettennu di ubbidì à tuttu. Ma quandu anu ascultatu à u celu, u zitellu vulia volte più vicinu à a luz di u sole, ignurendu i avisi di u so babbu. Sutta li rai cera funnuta, l'aleata sbulicò, è l'adulescente ghjateanu contr'à l'olii.

Ci hè una versione chì in a storia di sti valenti anima, i Greci pruponevanu di mantene infurmazioni nantu à e veli invuccarà oblicu. Dedicatu, Dedalu è Icaru fughjì à Creta nantu à una barca cù such molti di venti, chì anu micca utilizatu solu à u ventu favorevule, cum'è tutti i marinaghji, ma ancu à u partitu, è ancu avanti. A so decisione hè stata cunsiderata u so sonniu di i viaghji di mare in u tempu. E Ikar ùn muria micca in l'aria, ma in l'acqua, caduta o in questu di u viaghju.

Chì duverà u mitu "Dedalu è Icaru"?

A legenda di Dedalu è Icaru analizate da i ricchieri è ancu da i psiculogi. Ci hè ancu una interpretazione speciale di i simboli citatu in sta legenda:

  1. Dedalu hè a personificazione di Diu u Babbu; à elli si scuravanu di disubbidà;
  2. U sole chì hà distruttu u zitellu hè una forza di crescente;
  3. L'ale sò un donu chì ponu supranà i semplici morti;
  4. A cascata hè un pagamentu per a disubbidenza è à u listessu tempu un avvisu chì unu deve avvicinà cù a mente per ottene l'aspirazioni.

Ci hè una altra interpretazione chì unisci u babbu è u figliolu chì suggerenu chì Dedalu è Icaru sò un sònniu chì hè stata quasi stata attinta. Dopu tuttu, u maestru, chì era attente, alcava ancu à a spiaggia. U mituu hà datu l'idiomu di "u volu di Icaru", chì hè cunsideratu cumunu posittive è cumuni, avendu ricivutu diversi significati:

  1. Curaggiu, chì hè più forte di i pruibuli urdinate.
  2. Disobedience è incapacità à valutà apprezzà a so capacità.
  3. Caramica di fiducia in a morte.
  4. Innuvazioni di idee, chì hè più forte chì u timore di morte.
  5. Eternità di audizione.
  6. A disgrazia di u cercadoru di a verità, chì da ella sia perisce ancu.