Ci hè un destinatu?

"U destinatu urdinatu" - una spressione cumuni in spessu. Ma l'utilizanu, assai persone ùn pensanu micca assai di a prufundità di u so significatu. Hè tuttu ciò predestinatu da quì sopra? A destinazione o a vostra vita esiste in u vostru?

A persona hà un destinatu?

Parechje persone, particularmente a generazione maiò, sò cunvinti chì u scrittu di a famiglia ùn pò esse micca evitata. U stessu hè rivendicatu da diverse insignamenti religievi: à ogni persone Ddiu contru à a nascita un certu destinu, in ellu quale tutta a quantità di provi è gioia. Dunque, per i belieure, a quistione di sete esse un destinu ùn hè micca disputable. Ma l'atheist si adherenu à un puntu di vista oppostu, cunsiderendu chì solu l'omu stessu crea u so propiu futuru da i so azzioni è pò cambià a so vita in ogni mumentu. I psiculughi grazii in questa materia si aghjunghenu à a pusizioni frontiere. Confirmanu chì a destinazione esisti, ma solu in u quadru di l'idee chì una persona particulare hà. Hè esse, a vita in ogni casu dependa da i so brami , ma puderanu esse un nivulu subconsciousu. È tutti i fenomeni pusitivi è negligenti chì una persona in a so vita anu attraversu, ma ci hè ancu un core spéciale - avvenimenti chì ùn pò micca fallimentu di acceda per raggi objectivi.

Ci hè un destinu in amore?

E unu di questi fatti immutable hè una riunione cù una persona estimata. A maiò parte di i dui persunalizati è di i psiculoghi sò sicura chì a question di s'ellu ci hè un destinu à esse cù una certa persona, a risposta pò solu esse positiva. Sò i scentifichi ùn anu guidatu micca da nuzione impunenti di predeterminazione, ma vanu da u messagiu chì no puderemu amà quellu chì ci s'assumigghia, cumu si risonchendu cun noi in u stessu campu emutivu, solu di parlà, hè nantu à a stessa lunghezza.