Quandu hè u megliu tempu per rilassate in Marocco?

Molti nazioni d'altri allepiate atraientu turisti cun esercitu esòticu, inaccessibili in i so paesi nativu. Prima di vene cunghjunghjendu in stu viaghju è principià per issuà una visa , valuta à scopre à quale tempore di l'annu, hè megliu per restà. Ma in Maroccu pudete annunzià tutta l'annata, cum'è questu un paese vi offre noi parechje scelte per a ricerca turistica. Cusì, inscucu quandu hè megliu per rilassate in parechji regioni di Maroccu.

Quandu per rilassate in Marocu nantu à a costa?

A causa di a diffirenza significativa in altitudini è a vicinanza di l'oceanu, e cundizioni climatichi nantu à u territoriu di u paese sò assai diffirenti. Per esempiu, nantu à a costa Mediterrenea u clima hè subtropicu - dulce, cù i stati caliani è i freschi. In ogni casu, u caldu di u veranu, quandu a temperatura di ghjornu righjunghje + 29 ... + 35 ° C, hè facilmente tolerata grazia à una brisa fresh Atlantic. Resto à i stazioni turistiche di Marocu ( Agadir , Casablanca , Tangier ) accumpenu in a tempesta di veldu, in Aostu-Setembre, quandu e spiaghjate ùn ne anu più stensuli di polvere d'istati risultati da u ventu friddu, è l'acqua hà sempre calatu.

À u stessu tempu, l'affare di navigazione visitate i resorts di Maroccu in i mesi di l'inguernu, quandu u clima nantu à a costa hè prestu è favurisce à cavallu nantu à l'oli - sò quì abbastanza alta.

Quandu hè megliu per andà à i monti di Maroccu?

Ci hè ancu stazzioni in Marocu. Quì, in a muntagna di Atlas , a neve ghjate in u invernu, chì dà una occasione per l'amatori di l'attività di l'altezza di fà ski. Ghjennaghju è ferraghju sò i megliu mesi per questu. A volte neve cascate di dicembre è si trova finu à marzu, perchè prima di prenotazione di biglietti, piglià un intaressu in u clima attuale in Maroccu.

I resorts invernale in u paese un pocu, è esse preparatu per u fattu chì u serviziu sò significativamente different from europee. A pocu distanti di Marrakesh hè a cità di Ukayimeden, è in l'Atlas Miglu - Ifran .

Quandu hè megliu viaghjà à e cità di Maroccu?

In ogni casu, ci sò assai uni pochi turisti chì ùn viaghjanu micca pensà à andà à a muntagna o suttunaghju in i spiaghjani. Dopu tuttu, in Fez , Marrakech , Casablanca , Rabat e altre cità di Maroccu, ci hè quarchi cosa di fà. Ci hè parechje persone interessante. Ùn vi scurdate di u restu culturale - visitate musei è parechji festività è celebrazione . À questu endemestre, particularmente di i zitelli , hè megliu per andà in Maroccu in i mesi di primavera (aprili à iniziu di ghjugnu) o u vaghjimu (settembre à nuvembre). Cundizioni climatichi à questu tempu sò assai suttili, ancu ùn ci hè micca una grande afflussione di i turisti e maroccani à l'estivi.

Autunno è u principiu di primavera hè u megliu tempu per visità u desertu di u Sahara, induve l'esitati exòtics sò sempre cammelli. In l'estiu, ùn hè micca cunsigliatu per andà quì, cum'è a temperatura di ghjornu pò pudere + 45 ° C, chì hè dura per un turistu domesticu.