Safari in Kenya

Per parechji viaggiaturi, i paroli "Africa" ​​è "safari" sò cunsiderate com'è i sinonimi più cercati. E cumu per ùn scurdate di sta, pianificava un viaghju à a costa orientale di u cuntinenti anticu. Intendemu di cumprenderà l'intricacies di un safari in Kenya .

Chì hè un safari?

Per principià, a parola "safari" hè traduzzione literaria di "Suaiana" in albanese cum'è "viaghju". Ùn discendemu, per parechji anni, i colonizers europei usanu questu termu per u nome di caccia per l'animali straneri è raru, ma in u XXI seculu, a sutilità di a linguistica è a legiżlazione lucali attraversu tuttu in u postu. Oghje safari hè un bonu viaghju per a savana, induve l'animali salvatichi di e diverse spezii viranu.

Kenya è Tanzania sò dui paesi cù enormi parchi naziunali, chì hè per quessa a maiò parte di u safari hè tenuta quì. Perchè a catturari, qualchissia caccia in Kenya hè pruibita, pudete prenà una tour di safari è diventa un bellu spectaculu.

Tipi di safari

Un car safari hè un gruppu safari classicu in Kenya , chì a maiò parte di l'affari di giru l'offre à voi. Ma i carichi sò diverse: SUV, minivan è altri.

  1. U carru off-road cun una cima aperta hè u più tipu di safari in Kenya. In modu, i maculevuli sò sviluppati specificamente: i jeeps sò oghji aperti o siecqui aperti, cù un fucilore in u tettu. L'scelta di a macchina hè fatta da a Cumpagnia consciente, secondu di quali animali viaghjate duvere site chì viaghja.
  2. I minivugini nantu à u disignu sò simplici, più accessibili, utilizati per i gruppi grossi è, dunque questu più prezzu. Ci hè una svantaghja: a fucuttante nantu à u teatru hè troppu chjuchjaru, accade normalment per 2-3 turisti, perchè avete da cambià in constantemente. U sicondu puntu: se sè vo vulete visità u più grande prusione di lione in a riserva di Masai Mara , invece questu vittura ùn hè micca cuncepitu, ùn hè micca solu per passà a strada swampy in u direcci propriu.
  3. L'autri autucati sò, com'è regula, un kind di hybrid trà i tràvuli è SUV. In questu trasportu, pudete participà in tours safari privati ​​longu in Kenya da una settimana o più. Hè nutate chì in parechji parchi hè permessu di utilizà un carru di passageru ordinale. Ma questu hè l'unica scema per un safari indipendente in Kenya. U vostru caminu serà curtu è curtu, è i guidati cun licenzii in autri vagari ùn si pò assittà: nuddu vole à strapperà in a sabana, induve pudete scuntate un predatore.

U safari da l'aria hè una opzione per quelli chì sò teme d'avvicinà predanti, ancu in un carru chjusu. L'opzione di fighjate a savana nantu à u vistimentu di u vinu ùn hè micca cusì dolore, in particulare in l'epica di grande migrazzioni di l'animali, per esempiu, zebras è antilopes. L'aviationi è l'helicoptri di luci sò usati per i safari aeri, ma l'opira più romantica hè di vulà in un globu d'aria. Vola più bassa di l'aeronau, è più lente, chì permette una bona visita di l'animali è fà una bona photo. In modu, volti à i pallonni di l'alba sò assai populari.

U safari d'acqua in Kenya - Opere di fiumi è laghi cruises per scopra certi animali è i pani, sò realizati nantu à i barca. Un altru tipu di trasportu acqua ùn hè micca praticatu, perchè in u paese ùn sò micca largu è prufunnu fiumi, cum'è i paesi vicini. In certi parchi in Kenya ponu esse apposta offerte per mini-safari per canoa è barche di remu. Ma sti tipi di viaghji estremi sò pussibuli solu cù a guidati più sperimentati: quasi tutti i crocodile di u paese sò abitati da i cocodori o i pupi riesciii.

U safari faciale hè generale un viaghju per andà accumpagnatu da guida è l'armatu Masai o Ranger. Ma in Kenya, stu tipu di familiarizazione cù a natura si pò praticà pocu, solu in a riserva "Gateway of Hell" è in l'oasi di Mzima, quandu ùn sò micca predaturi. A volte per e stradi ponu esse offeratu à pusà nantu à un cavallu, un camellu o allughjassi una bicicletta.

Night safari - un caminu in a sabana in cerca di l'animali di notte. A guidata hè "armata" cun un grande lanternu putenti, circà l'animali, à quale a manu di a manu vultò, lampèndusi u predatore cù lampi brillanti. À a surprisa di parechji, in a notte a savana campanu in modu attivu cum'è in u ghjornu.

Opzione di safari "senza abbandunà a stanza" - in a capitale di u Kenya Nairobi ci hè una versione interessanti di u safari cù l'animali per i turchi pietuli, è ancu senza una scursioni. U fattu hè chì in u ghjianu Giraffa Manor, u cuntaculu di l'istituzione sò e giraffe, chì piaceru per schiettu di e finestre è mancianu deliciosu da a to table. A dumanda di u locu hè assai grande, è ci sò assai pochi di quelli chambres, présentate.

U costu di u safari in Kenya

A quistione di u prezzu di un safari in Kenya hè, per suprattuttu, topica, ma secundaria dopu l'scelta di u parcu è a tour. U prezzu sanu sanu da $ 200-220 per persona per ghjornu per passeti faciuli à $ 3,500-4,000 à settimana cù vols trà dui o trè parchi naziunale. Dà una media, avemu recommandé centrant $ 400 per persona per 3-4 ghjorni - questa hè l'opzione più preziosa.

Se vulete riservà una tour safari in Kenya cun una guida di lingua russa, avete bisognu di dettu appena $ 100-150 per gruppu. Per a so cumpagnia favurizata, hè più faciule di truvà una visita è una guida à a terra nantu à l'arrivu, cum'è regula, serà un pocu più prezzu.