Meli di latti di latti - propietariu utili

Chì pitturicu chjamatu latti latte - una pianta di a famiglia di astrioti. Certi anu riferiscenu cum'è un morsu, è quarchi pocu di latti asciuttu com'è una piantazione medica per fà infuzioni è caldi. Anch'ella sta pianta herbacezia hè un fucile. A meli da u latti hè un di i prudutti priziosimi di l'apicultura è hà una quantità di qualità medicinali.

Propizziu utili di u meli di u latti latru

L'uperazione teràutiche principalu di u meli di u latti hè in u viaghju gastrointestinali. In a nostra età di ritmu rapidu di vita è malnutrition, pochi pò presumirate di ùn avè mai avutu prublemi cù u stomacu.

A meli di u latti di latti hè a pruprietà per regularà a secrezione è a cundizione di u viaghju gastrointestinali è u furu. Promulisce a guariscenza di l'ulcera, allistendu l'attacche di gastrite , allistendu l'attaccu spasmodomicu di u dolore stomacu. Cù ingesta normale di u meli di u latti, ci pudete scurdà quelli prublemi cum'è stinata o pesti di digestioni di l'alimentariu.

Beneficibilii di u melatu da u latinu hè un cardiovascular, ancu cù i vapuri di u cori, u migliurà a cunnuttività di l'impulsioni nervi. Pigliate ogni notte una cullizzioni di meli cù l'acqua cale o u latte, pudete liberà a tensione nerviosa è nurimalizà u sonnu.

Aduprà a meli in a cumpusizioni di i mascaras in casa, pudete ben ottimintate a pelle è falesa di i primi signali di anziane. Promettenu a cicatrisione rapida di ferite è a rimolta di a inflamazioni nantu à a pelle.

Cume piglià u melatu da u latinu cardo?

Intunate l'accolta di u meli devini esse da dosi petite, tk. Ci hè una alergii indipindenti à u polene di a pianta. Per trattà i prublemi di u pelle, u pruduttu hè usatu cum'è applicazioni è cumpressi. Per ghjunghje l'effettu terapicuu di piglià u melatu di l'internu, hè abbastante per piglià una cullizzioni sopra à a matina è à a sera cù un stomacu vacanti.

Sfortunatamente, u meli naturali di u latti latru hè assai difficiu per cumprà, postu chì l'abi anu troppu reluctant à visità i locu di u so criscinu. Cusì, tenite cura è cura per vende.