Oscar-2016: a catifa russa è i pechi vestiti d'astri

Questa notte, i Anghjuli ùn hà micca sughjettu, perchè ci hè un avvenutu film di l'annu! In quantu hè necessaria una accertazioni solenni, ha trasmessu cù un scopu apprupriatu. Stelle in chic vestiti è diamanti passate nantu à carichi carchi à u cinema di Dolby per esse riunioni davanti à l'ceremonia, pose per i ghjurnalisti, parranu cù l'amatori.

Senza cumpurtamentu

Stu annu, a catifa russa di l'Oscar ghjunghjia l'amatori di situ di succissante, cum'è tuttu era ceremoniously "Comu in i megliu casi di Londona è di Parigi". Celebriti carusu ridìannu e salutannulu a l'assemblea, rispondeva i dati di stampa.

Sfurtunatamente, in un avvenimentu significativu, ci era micca parenti cum'è Pitt-Jolie, Teru-Aniston, Smart-Lopez.

Leghje ancu

Peor outfit

L'attenzia di tuttu fù focu annantu à l'apparizione di Leonardo DiCaprio. Hè guapo in Hollywood, pisendu u carpetu sottu u manicu cù u so longu Amicu Kate Winslet. Accustonu in cerveza spirituale, belli è rissi. Tuttavia, anche tutti l'sforzi di l'attrìzia, i pruduttori di moda ùn anu micca cusì cù u so vistimentu nurmale brillanti Ralph Lauren, simili à u polietileno.

I critichi è i vistimenti di Heidi Klum eranu chjamati micca contruversi, in u so avete, l'armata di lignu liliu in u pianu di Marchesa hè statu spoiled da manichi in forma di lanterni è una pompa pompa.

A fallimentu era per Reese Witherspoon, chì hè stata ghjunghjendu u premiu in un lavu riccu da u viulente di Oscar de la Renta. Ancu u culore cusì impurtante di u vestitu ùn hà micca salvatu a situazione, si s'assittò à l'attrice malamenti è, slipping da u so pettu, mostrà un soffiu negru.

U vestutu di Sofia Vergara da Marchesa hè statu ricunnisciutu cum'è anticu due a brusgiate cù volte è brumoscieddu, anchi l'ombra di u ziferiu furiu scuru di a vistura ùn avè micca aiutu.

Unu di i canori più frustrati di l'avvenimentu era u vistimentu di Olivia Wilde. Per ellu stessu, l'attire grecu di Valentino Haute Couture era bonu, ma ùn hè micca bè adattatu à a forma di u pettu di una ghjovana mamma.

Bree Larson, chì era in un vistitu blu di Gucci, i primi pronti à u stilista, chì i so cumpagnia era populari cun graduate in i 90, ma ùn hè micca eslevatu.

Ayla Fischer hà sceltu u vestitu falatu da Marchesa, un travestinu biancu cù una stampa fiurali, si vutava simplici, ùn era micca u pocu pane.