U cappeddu biancu nantu à a lingua

Avete bisognu perchè dumandate à spedinu a vostra lingua à a ricetta di u duttore? Pensate chì hè solu per evaluà a cundizione di a gola? E quì hè sbagliatu. Lingua - hè un tipu di carta di u corpu, capaci di dilla à u meditate cun experto per e malatie di u paci, megliu da ogni spiaggia hospitalaria. Cumu u medico sanu cù sta carta? Iè, hè assai simplice, secondu a lucazione di a plaquette bianca nantu à a lingua. In modu, pudete puru dinò l'arti lettura d'articulu à a fine.

Hè a vanda di a plaquette bianca?

Allora, per començar, hè bisognu di capisce di induve u pruduce biancu, è perchè in a matina, in a lingua d'una persona assolutamente micca afflica. In fatti, ùn ci hè nisuna misteru quì, una fisiologia. A cavità orali hè straggljata cun una membrana mucosa, in u quali u mediu àcidu è i biologici chì currispundenu. È cumu vulete, a bocca hè u primu ligami in a catena di a digestioni, l'alimentariu hè digià tratatu per esse cusì chì in u stomacu hè più faciule per split in semplici cumpunenti.

In u ghjornu, quandu avemu attivu, avemu periamatu è eddu pericienta, i bacchi sò intensamente travagliani. Qualchì parte di elle hè lavata, mentre chì lavande a bocca, prenendu prudutti di liquidità è ingegni di saliva. In una parola, a mucosa da a bocca hè arrugata è rinnuvata. A notte, dormu, è i fluidi receuvuti per ghjornu lasciate gradualmente da u corpu da i riti, cullendu in a buca. Da a diminuzione di l'umidità in a bocca s'asseca, i battire sò condensate è formate una filmazione persa à traversu chì a superficia rossa di a lingua si prumove. Hè u fattu chì hè a causa di a furmazione di u revestimentu biancu in a lingua in a mattina. Ma finu à questa era una persona sana, ma chì tocca i malatii?

Una casu storia scritta in a lingua

E cù a maladie chì u pianu hè assai diferenti. A ciappa hè più grossa è scura, u culore di a lingua ùn hè micca visu da ellu, è a film di a bacteria hè tutte e diversu. Accumuleghja induve e zoni d'un òrganu o di u sistema internu sò situati, è questu hè quì.

Cumu scupriu un scurf biancu in lingua?

Sì stanu sani, è ùn sò nunda, ma a presenza di a plica bianca à a matina ùn si micca moltu, chì nunda di manera especial ùn hè micca necessariu. Pigliate i vostri denti malamenti cù un sbagliu è a lingua, è poi lavora a bocca appena. Inoltre, ùn si scurdanu di a catullarelle è di manghjà.

Se l'scurf hè grossu, u so culore hè scuru, è ùn hè micca distribuitu equitatu, ma in certi punti di a lingua, vale a pena pensà à a malfunzione di l'organizmu. Determina a vera causa in questu casu aiutà solu u mèdicu, dà cunsiglii adattati per u casu. A cosa principalu ùn hè micca per andà cun viaghju à a clinica. Guardau sè stessu è tuttu fate fine.