Ritorna i capeddi marroni

Ora a tendenza hè naturali è l'apparenza più naturali di u pittore, in particulari di u casu di rizzuli. Per quessa, i stylistes anu abandunatu e larghevuli, culurite è cuntrastanti di e tecnulugia. In u locu di ellu, a melancholia di u capeddu di castagna hè stata inventata in varii variazioni. Grazie à i tonalità scelti hà sceltu, pudete alcuni micca solu un ghjocu di culore naturali, ma ancu aghjunghje filamenti di u volumu correctu, sfascià l'ochji è e funziunalità faciale.

Chì certi crescenu u colore di capeddu?

Dà a diversità di tecnulugii muderni per esicuzzioni parali di i ricci, hè impurtante sceglie u metudu corruzzu di melioration. Per i capelli di castagna, sti tecniche sò perfetti:

  1. Shatush (highlights americani, californiani). U metudu facenu pussibule alcunisce l'effettu di i rizeddi curdled naturale in u sole. I beccu di i filamenti sò più brillanti. Sta meliorazione hè spessu aduprata nantu à u capeddu u pilu scuru.
  2. Ombre. A tecnica implica cresce a pintura à longu di i renti. U risultatu hè una transizione fugliale di u culore scuru in l'arrabbiarii à un suttu lume à l'estremità.
  3. A Venetian. Quandu u mancu, parechji volte parechji sò usati, i filamenti sò alluminati in l'aire apertu, selettivamenti, ma micca simétricamente. Grazie à sta meliorazione, u gustu hè più grossu per i transizzioni casi imperceptible di l'ombra.
  4. Balayazh. A melirovanie più faciule nantu à i capelli di castagna, ma hè difficiule. Balayage hè dinò l'effettu di i filamenti ardenti, ma ùn pareva più naturali di a chjesa, chì no solu l'estremità di l'arzella sò aligreati, ma ancu a so top layer.

Ch'ella hè pussibule fà o averebba melirovanie nantu à i capelli di castagno krashenye?

Di sicuru, a maiò parte di i pitture per esse di clarificazione sò fatta cù una cantina minima d'ingredienti aggressivu, ma ùn hè micca cunsigliatu. Hè megliu aspittà d'espertu circa 30 ghjorni per i rizzulti di culore per riluperà, è u risicu per riagerà i cumpunenti di u pezzu cù u clarificatore era minimu.