Quante sò carbuidrati in u melone?

Ogni annu à a fini di l'aostu, assicurannu tutta l'ambienti di u caldu stanu, u fruttu suculentu è fragrante apparsu nantu à i stiglii di i mercati è i buttreghi. Questa arrabbiata bacca di 300 g à 20 kg, nativa d'Asia Sud-Àsia, fresca hè a best postu creatu da a natura stessu. Ma u melone hè utilizatu micca solu frescu, hè seccu, salitu, faciule da compota, cunfettu, frutti cunfitti è marmellata. Comu un platu di lucale, in u Mediu Oriente, hè spessu sirvutu à pezzi, è in Italia per a carne. Questu beratoghju hè frittu in bagnu è ancu cocanzanu u meli.

U melone hè amatu quasi ogni munnu. In certi paesi, ancu ci sò vacanze in u so onore. Per esempiu, in Francia, da u 10 à u 14 di lugliu, un festivale hè tenutu in unurore di a so maestà meloni. In Turkmenistan, u sicondu domenicu di aostu hè un vacanze naziunale - u ghjornu di u Melone.

U melone hà un gustu delicatu è un aromu delicatu. Inoltre, cuntene:

À u listessu tempu, ci sò nant'à pocu calori in u melone - solu 30-35 kcal per 100 g.

Melone - proteini, grassi, carbuidrati

A cumpusizioni di u melone hè largamente dipindenza di a variità è di e cundizioni in u quali era cultivatu. Di mediu, 100 g di produttu cuntene:

Comu si pò vedà da e dati supra, a basa di meloni hè acqua è carbuidrati, cù a maiò parte di elli - zuccheri faciuli fàbbili - glucose è frutose. A strada, i pruprietà di u territoriu induve hè cultivatu sta cultura hè ancu una grande influenza nant'à u cuntenutu di u zuccheru in u melone: ​​se u melone hà sviluppatu nantu à u ziferanu, i zucarati sò 1,5-2 volte più grossi chì, per esempiu, in castagni è prudigi lucali. Siccomu u melone cuntene assai "carichi" veloci (glucose, frutose), Questa basa hè un indice altri glucémico (un paràmetru chì mostra quantu veloce u pruduttu pruduce u nivellu di zuccaru in sangue) - circa 50. In particulare, l' indice glucémicu di pasta hè 40. In più, 100 g di pruduttu (1 parte) hè uguali à 1 unità di pane. Per quessa, e persone chì anu soffrenu di diabete, è quelli chì vulianu perdiri un pesu devendenu u melon cù gran cura. U melone ùn deve esse usatu per i persone cun e malatie infizziosi di u viaghju gastrointestinali, e persone chì pacenanu gastritis è ulcera peptika in a stagione aguda, è ancu di eterna eterna, se u so zuccheru hè menu di 3 mesi.