14 simana di simbuli di partenza

14 settimana di gravidenza ostettiva corresponde 12 settimi da a cuncezione. Parechji donne, cunziddiutu u piriudu in mesi, ùn sanu micca quantu hè quì 14 anni. Per esse precisamente, 14 ghjinii obstettri sò 3,5 mesi lunari. Questu ora hè a cusì cunfinata trà 2 è 3 trimestri di u gravidenza.

Cambiamenti in u corpu di una donna

In regula, per questu tempu a donna hè già cuminciava à capiscia chì prestu sarà a mamma. Questu hè ricordese à u so crescente di stomacu, chì hè chjaramente visibile à a 14 simana di un gravidenza currilante normale. Appena cun ellu, u pettu creci. U caminu di a donna cambia pocu.

A cundizione generale hè sempre aduprà da questu tempu. Da u fatigue è di l'anorme, chì turmintava una donna à u principiu di a gravidanza, ùn ci hè micca traccia.

U pisu di una donna hà aumentatu gradualmente, cum'è u fetu cresce. À u listessu tempu una donna hà da cuntrullà dinò in contu, u risultu di pesu pò esse pruvucatu da u sviluppu di edema.

L'uperu utru hè di questu ora 11-13 cm sopra u pubis. L'aumentu in l'utru hè di grandezza è porta à u crescita di l'abdomen, chì deve una donna per aghjurnà u so vestitariu.

Cumu sviluppeghja u fetu?

Comu cumu hà esmentatu, u sviluppu fetali à a 14 simana di gravidenza ghjè à un ritmu accelerale. Hè cresce assai attivu. Hè in questu tempu chì i cuerenti erani cumpiutu sò perfeccionati è u so sviluppu più sviluppatu.

A placenta adopra una parti activa in u prucessu d'ajustementu hormonal, è dinò ancu u fugliu cù tutti i nutrienti è l'ossigenu.

U fetu diventenu più è più cum'è un zitellu. In quantità, ùn sia micca più di un pezzu maiò. A causa di u fattu chì u tessulu grassu hè casi micca sviluppatu, pare mancu piace fragile è magre.

A pelle hè chjubata da lanugo, chjude, assai lignevule è ancu una capa di grassu grognu. A faccia di u fetu, e cigliu è i cissuri sò chjaramente visibili. Hè capacitu per sentu u gustu, ma ùn vede nulla.

Viiu in u mondu di u sensu di sensazioni tattile: pulsazione di u cordone umbilicale, calidez di l'utru, sensu amniòticu , sensazioni da toccu i muli uterini è a propria pelle. À questu tempu, u zitellu ùn sà ciò chì pò chene un dito, chì li dà un piacè spiciale. U fruttu prima, ma ancu incunsciuzza, cumencia à sordi. Stu puntu hè spessu fissi durante l'ultrasound.

Comu regula, hè duranti stu piriudu chì una donna pò sentenu i primi movimenti di u fetu. Questi sintenza per ella sò incomparabile, sopratuttu s'ellu hè imbarazzata cù a prima nascita. L'utru ponu sientse liberamente da u muru abdominal. Per questu quì, in a postu di ghjornu, ponu a vostra manu quì sopra à l'articuli prisenti.

Recomanà

À 14 simani di gestazioni, cù u cunsigliu di un ginunu, una donna ùn si sentenu micca. Questu tempu, a toxicosis hè quasi quasi, è i so sintomi (mareosità, nausea, vomitu) sparanu.

À questu tempu, a donna hà devenuta attenzioni particulari à u regnu di a so ghjurnata. Allora, u so sonnu deve esse almenu 8 ore à ghjornu. Una nutrttiva propria è bien equilibrada hè a basa di benessiri, cum'è una mamma, u fetu. Hè per quessa, se u gravidenza rivene in l'invernu o u vaghjimu, durante l'absenza di frutti è vegetali freschi, una donna hà da fà u so intake di complexi di vitamina.

U caminu di l'aire frescu hè ancu impurtante per una mamma futura. In u tempu bonu, una donna hà da caminari, almenu 2-3 ore di ghjornu, evuluzendu l'ipotermia, postu chì ancu i friddi riunizzioni pò influenzallu u fugliu in u megliu modu. A adherite à issi cunsiglii è seguità a ricanusioni di u duttore, una donna pò soprappià è di salvà in modu sicuru un zitellu sano.