U cordone umbilicale hà 2 vanduti

Parechje donne dopu l'ultrasuni cuncipitu di medichi cuncorda chì u cordone umbilicale hà 2 vapi invece di trè, comu esse stimatu. I medichi ùn anu micca sempre datu infurmazioni detallati, e futuri mariti sunnu assai preoccupati di e quistione - quale si pò fà à u zitellu è ciò chì pò esse fatte per evità u cunsiquenzi. 2 vapuri in u cordone umbilical - hè una anomalia cumuni, u risultatu d'ellu pò esse malformazioni di u fetus, spessu u cori spertu.

Quanti vasci anu un cordone umbilicale?

U cordone umbilicale (u cordone umbilical) hè l'organu chì cunnessa u fetu cù u corpu di a mamma, righjunghji una longu di 50-70 cm o più. U corpu umbilicale duverà trè bastimenti, à dì: duie arterii è una vina. À l'aplasia (un sviluppu incorrezzu) di una arteria di u cordone umbilicale, una anormalità nasci - u cordone umbilical 2 di u bastimentu, i.e. una arteria è una vina. L'artery porta sangue di u fetu, saturatu cù diossidu di carbonu è prudutti di u mutazione di u metabolismu à a mamma placenta. A vina umbilicale porta u sangue, chì hè arricchisci cù l'ossigenu è i nutriutti, da a mamma placenta à u zitellu. Nanzu, 2 vapuri in u cordone umbilicale pò causà l'ipoxica fetale, per quessa a cesareiana hè indicata in questi casi. Nanzu à u prigione, u zitellu deve esse dighjà massimu d'attenzione, chì u flussu di sangue pò esse indebiditu à u cuttu u cordone umbilical.

Duranti l'embarrassi ci hè necessariu di parechje genetica per escludiri l'anormalità chromosomali (u medico usually suggests that cardocene - una pruvucione di sangue da u cordone umbilical). In più à 24 settimani, avete bisognu à un ultrasound di u ciu fetu (per prevenzione di malatia cardiavule) è à l'ultrasound allisciata di tutti l'organi. Per prevene i viulazione, i duttori truveranu CTG e doppler semitare.

A Prudizzioni ammenta chì u numaru di i vini di u cordò umbilical raramente afecta a salute più grande di u zitellu. U u nàscita di un zitellu cù devvii in questu casu hè più prubabile di una salvezza: in a maiò vita di u zitellu, una artèria hè impurtante.