Vitamina E in gravidanza - dosage

Sfortunatamente, ricentimenti hè impussibile acquistà tutte e nutizie, vitamine è microelement necessariu da l'alimentariu. Ogni annu u nutrimentu valore di i carni, i pesci, u verdura è di i frutti hè diventendu, è per rimpressà, hè necessariu d'introducir vitamini è complexi multivitamini in a dieta. Durante a gravidanza, a nicità di vitamini hè significativamente crescita, perchè u zitellu, chì hè struitu, necessite bisogni di custruzzioni. Tense in cunsigliu u rolu di a vitamina E in a gravidanza è a so dosage.

Importanza è a norma di vitamina E (tocopherol) in a gravidez

L'impurtanza di a vitamina E per u corpu umanu hè difficult to overestimate, u so rolu hè veramente grande. A so funzione principali hè un antioxidante naturali: prutege a còsculi di u corpu da i radicali liberi è aiuta à distrughjenu i cèl·luli cancer. A vitamina E hè respunsabule di a maturazione di l'ovu, cuntribuiscenu à a normalizzazzjoni di u ciclu menstruali. A mancanza di fà in u corpu pò esse unu di e cose di a infertilità. Tocopherol nurmalizà u trasportu di l'ossigenu in u corpu è impedisce a furmazione di coaguli di sangu.

Hè impussìtellu di ùn esse chjamatu u rolu protettive di a vitamina E, chì aiuta à aghjunà l'immunità, a lotta l'infizzioni è l'effetti ambienti avversi (impedisce a mutazione di e cèl·lula durante a division, impediscendu à u sviluppu di u cancer). Allora chì hè l'impurtanza di a vitamina E durante a gravidanza? Comu chjaru esse cose, impedisce u sviluppu di mutazioni genetica in i celulas divizienti, è e cungrevuli femminili sò sempre dividuti. Per quessa, pigliate una dosa adequata di vitamina E durante a gravidanza impedisce u sviluppu di anomali è deformità in u fetu, è participeghja ancu in u sviluppu di u sistema respiratorju. Inoltre, questa vitamina aiuta per mantene l'embarassada e impedisce l'abortu spontaneu, aiuta ancu aiutu à a forma di a placenta è regula u so travagliu.

Vitamina E per e pregnant women - dosage

A norma di vitamina E per i femini incisione hè di 20 mg è currisponde à i preghje di u corpu. Sicondu a nicissità, i grani dosi di a vitamina (200 mg è 400 mg) pò esse prescrittu. Vitamina E durante a gravidanza, sicondu l'urdinamentu, ùn pò micca piglià più di 1000 mg per ghjornu, ma hè sempri megliu cunsultà u duttore. A vitamina E pò esse drunk as part of complexes multivitamini chì sò riccu in elli, è ancu da l'alimentariu. Un percentuatu di u tocoferu hè trovi in ​​nocci, sementi , rose m., Olii vegetale è ova. Una condicioni mpurtanti per piglià a vitamina E hè - ùn la pigghia cun l'alimentu di ferru (carne, manzili), sottu a influenza di quale pò esse distruttu.

Overdose di vitamina E in u gravidenza

L'ingrossu di vitamina E durante a gravidez pò esse uperazione negativu. Siccome u tocopherol hè una vitamina soluble in grassu, hè pudè d'accumulà in u tissue, chì in u gravidenza hè una picca aumentada. Cusì, faci i musculi più elàsticu cumplicate u prucessu di pene, perchè in l'ultimu mesu di gravidenza ùn hè micca necessariu di nomi. In certi fonti, ci anu datu figuri specifiche di i studii, quandu e femine hè inghjennatu piglià u toopherolu in grani dosi. Unipo di i zitelli chì anu natu da ei ditti avianu prublemi di cori. Questu novu indica chì u numinamentu di vitamina E in grande dosis precisa assai cura.

Cusì, a vitamina E in a dosa profilattica favorezza in modu favorevule l'organettu di a femme è a fimmina incinta, aiutendu à cuncepisce è purtate u zitellu. Quandu si adopranu dui dosi imprecisioni di u toccu, i sintomi si sviluppanu chì indicanu una sobredose. Ricurdativi chì e vitamini ùn sò micca drogheri innanniali, a so nominazione necessiteghja un accordu ndividuali da un espitatu kompetenti.