U lettu cù u melatu durante a gravidanza

U cicculata, fever, runny nose è a garganta di grigia sò i simpaticifici caractrivichi di i friddi è di a gripe. Di sicuru, avemu tutti di trattà cun prublemi simili di u mumentu, ma hè summamente desagrante quandu a malàzia suprana in l'imbarazzata. Cusì, i mammi futuri sò pensate è guess d'esse ridutu di a malatia è anghjulu i sintomi di a malatia per chì a molla ùn faci micca assai malu. A maiò spessu in sti situazzioni, e donne embarassada scurdate di e ricetti di "avanna": infusione d'arbi, fruttu, è, sicuru, u friddu traditu di tutti i generazioni - u latte cù u melu. Hè nantu à questu elettu di a salute chì avemu da parlà di parlà è, in particulari, discuriremosse se hè pussibule per e donne incinta per avè u latti cun u melatu, è chì hè u benefiziu reali.

Meliuna cù u latti: una panacea per tutti e malatie

U studiu di a cumpusizioni è i pruprietà impurtanti di u meli, i scientifichi ùn cessate di maravigliate à chì unicu hè u pruduttu. Hè elementi micro, macrose, vitamini è aminòcids, necessariu per u corpu umanu. U spettru di stu trattatu dilicatu hè ancu chocante: hà un effettu benefizièvule nantu à u travagliu di u sistema nervuali è cardiovascular, rinfurzò u sistema immune, pussedi un antimicrobial è antimicrobiale. A meli si pò manghja cum'è questu, pudete aghjunghje à tè, ma è particularmente utile hè un bè di latti savore cù u melatu.

À futuri mariti, aiuta à trattà cun assai piorimenti, per esempiu:

Quandu hà incinta, u latte cun u mele hè u primu rimedju per i friddi. Satureghja u corpu di una donna incinta cun l'aminòciti necessarii è i vitamini, stimula u sistema immune. Hè nutata chì e tutte e sustegnu utile di u melanu hè assorbutu assai più rapidamente è, più importantemente, cumpletu, se l'utilizanu cù u latti.

Hè pussibule à u gravidenza di trasfurmà u latte cù u melu è a mantela o oliu hè un sughjettu di emergenza da una tezza. E donne chì ùn sò micca furtunatu per sviluppà laryngitis, bronchitis o una altra maladie cù un attache di tezza severi pò usà stu ricu folkitu senza teme à allistendu i sintomi.

U lume frescu cù u melatu durante a gravidanza ùn hè micca solu per i friddi. Comu si cunnosce, assai matri futuri parenanu d'insomnusi è di disordini nervi. Honey hà rinfurzà perfetta u sistema nervu, è in u lattu cuntene l'aminocidu triptopanu, involuttu in a sintesi di l'hormone - serotonina, Responsabile di u statu psico-emocionale di una persona. A mancanza di questu hormone porta à a diprissioni è i prublemi cù u sughjornu.

Basatu nantu à e chjave, a risposta à a quistione di se esse possibbili per e donne incinta per avè u latti cun a melela pare avvirtiva. Ma vale da dì à e contraindicazione: l'allergii, l'insufficiency du lactose, a diabetes mellitus sò e malatie in quale ùn puderà esse cunsumatu micca stu bè. Hè nutate ancu chì à una temperatura di 42 gradi, u melicellu persa i so prupietà utili, u caldu latti cun u melatu durante a gravidanza ùn hè micca cunsigliatu.