Pies à u kefiru incù rientutu in u fornu

Avemu presenti ricetti simplici è veloci da casa di panificà. Malgradu i primi ingredienti è trivialità di a preparazione, tufonce nantu à u kefiru cun u riposu anu un gustu richu è riccu, chì dà una probabilità à un platu più fine.

Fast pie on kefir cun curd chettare à u fornu

Ingredients:

Preparazione

Pour in un tazzu di kefir, pour soda, mettite è lasciate a pusate di deci minuti. Poi pour dui centu gramma di zuccaru granulatu, duii ova è cunglite cù un battiu o mezclatori finu à ottene acquistà l'omoġeneità. Avà pour à l'oliu vegetale, beate un pocu più è fretce a farina tamanta cù u pane furmagliu. Stir all the nice little whisk. Cambiammu a pasta in una forma oleosa cun diametru di circa 26 centimetri. U furmagliu cuddaru moltu à un tamarazzu o ghjunghjite cun una licenziale, aghjunghjenu a vainilla, u zuccheru restante è l'ovu à u gustu, mischjà bè, fècenu balli cù mani umidi è i mette nantu à a superficia di u pastellu, à distanza da l'altri.

Pusitemu u mozzu cù u pruduttu in un forno pre-caliatu à 180 ° è agite durante quaranta minuti.

A ricetta per a cammisa di piezzu nantu à u kefru cù u stuffu di carne

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparanu a pasta. Per fà questu, pute kefir in soda, mestisce è lasciate entre 5 e 10 minuti. Intantu, avemu a cipolla sbuchjata, anch'elli chjudarà cù cotti rossi è aghjunghjenu a carne piccata. A staghjone cù sal, pezzù negru moltu è cuncorre sia.

Avà à u kefir cù sosa aghjùltenu olii, un pocu di salinu è a farina tamanta, è staghjunghjeva finu à chì tutti i pyloli sò disoltto cumplessi.

In una forma oliu, pour a mità di a pasta coccia, distribuzione i cibo di u merci è pour a pasta restante.

Pone a forma in un fornu calatu è à una temperatura di 175 °, aghjunse u pastellu per quaranta minuti.

Pie, limone, riposo, kefir

Ingredients:

Preparazione

A margarina fresca si mette nantu à una tribuna di corta è cuttata cù un cultile solu solu, è poi cunfruta cù a farina tamanta è chopped together until little crumbs. Allora putemu in una prufundità prufundita, fate kefir, aghjunghjenu a pezza di furna è amassi a pasta. Hè bisogna una cunsistenza uniforme è liscia. Dividemu in dui parti, da ogni forma una bola, mette cù filmu è poveru in a frigorifia per trenta minuti.

Limoni scalded cun acqua di furmagliu, cutucatu in pezzi, atturciate in un macinatu di carne, cunfluite u limonu a massa cù u zuccheru è deve esceta di deci minuti.

A paglietta fridda hè rovina in una carta da farina, per ottene dui stati separati, unu à un e un centu centimètresi grossi. U moltu nantu à a furmazione hè umidatu da acqua è aghjunghje a prima parte di a pasta in bocca, formantie i costi. Puderanu a rimessu di limonu, coguanu cù a seconda lattice di massa, avemu assicatu i canteri, cumminendu cù a pasta di u fondu, è a trapassà da quì cù una bifera in parechji posti.

U fornu hè stituutu à u regnu di temperatura nantu à 220 gradi, calentatu, è mette u cunfu in quì per quaranta minuti.