Trattamentu di cardo liver

A pianta ciauru spotted, chì hè casi omnipresente è hè perceivedu da parechji cum'è una muta, hè in fattu caracterizatu per qualità vali di un puntu medicu di vista. Ssu nimicu, a materia prima di sta pianta hè a basa di droga per u fegato. In a medicina utilizate i frutti à u fruttu di latte bordu, da elli preparanu manghju, cibo, extracte, sciroppi, tes.

L'usu di latti di cardo per trattamentu livanti

Pigliante di droga basatu nantu à u latte carde cuntribuisce à i seguenti:

U latte cardu sarà specialità utili in e seguenti patologiasi:

Cumu u latti di cardo per u trattamentu di cirrhosi di u fieru?

Di sicuru, anche ancu a massa di pruprietà ùtule, u cardo di latte di cardo ùn hè micca capaci di guariscenze da a cirrusia di u vesu di un stadiu severu. In ogni modu, quandu l'experience di sta pianta mostra chì i sustanzi chì sò nant'à sta pianta sò sappiutu di fà cessà u progressione di a malatia, migliurà u funziunamentu di l'organu, reduce a gravità di i sintomi.

Eccu un suggetu per u trattamentu di cirrhosi.

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

I materiali prizzati sò struciati in un macinacciu è spedinu acqua calda. Allora, nantu à un bagnu di acqua, finu à chì a quantità originale hè annunziata. Quandu u caldu fresche, deve esse filtru. Pigliate a droga si deve una cullizzioni dopu à una ora dopu à un dispunivulu quattru ghjorni à u ghjornu per almenu dui simani.

Trattamentu di cardo fatale à l'hepatozoide liviano

A ricetta più simplice per questa patologia hè u tè da latti di cardo.

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

I pezzi di frutti di pezzu di acqua, purtati à foglia, fate di stà durate 10 minuti, da u filtru. Bè ddu biacciu trè volte à u ghjornu - in a matina nantu à u stomacu vacanti, dopu à a meziornu per a meza ora prima di pranzu è di notte.

Cume cogliu oliu di cardo per u trattamentu di u fianu?

Oliu, uttene da i sardi di u latti, ci serà utile in quasi tutte e patologii di u fianu. Pò dèssenu esse trè volte à u ghjornu per una cullizzioni di più di una ora prima di pranzi.