Moda Cappelli primavera 2013

Capone hè un elementu impurtante di l'imaghjini di ogni donna. Chì ci sò e disinfettori usamu in a nova stagione? In questu articulu, pruvamu a cunfirmarii i tendini più impurtanti in u primu veranu di u 2013, cunnessione maiori. Vi parvaraghju ciò chì i capelli sò in moda questa primavera, cumu si elettu un caprettu per u tipu di persone è si i chjavi di a primavera è u tardori di u 2013 si difereranu.

Moda Cappelli primavera 2013

In a primavera di u 2013, seranu i tipi di chapeur, capelli, capelli è altri ponti:

Demu cunziddiate ogni una di questi spezie in più dettu.

Epochi strambi. Stu tipu di casu pensa a maiò parte di e donne, senza circà u tipu di fàccia. Ma di furnisce i mudelli impressiunanti cù vaste campi sò solu e altri ghjoculi - e donne chì anu dettu chì l'altezza hè cunsunatu chì anu spessu dispusitivu è comicu in un capeddu grossu. L'opzione ideali ponu esse un caprettu cù marghjini moderamenti anziani è discrette decorale - fiori o fiori delicati.

U materiali per u capicòrtu di primavera si pò esse qualcosa: sentu, capelli, cuttuni, tessuti sintetici o qualcosa altru; hè à voi. Grazie à una tale varietà di tessili è texturizati, hè faciule per piglià capelli per ghjudizi distinti è occasioni - di shopping, à un passaghju romantica o à riunione cù l'amichi. In ogni casu, i capelli amuzanati sò più adattati per avvenimenti romantici, solenni o informale. Abbigliate un caprettu largu cù un caprettu per una impresa di cummerciale, forsi, ùn valuta. Per u pranzu cummirciali, li capelli in un stile classico sera perfetta à u prufessiunalità è a seriette di u pruprietariu.

Cappelli di paura. Tali capelli sò l'esempiu di i classici sempre topici - compre un capelli di pappagallo di qualità di u pustamentu adattatu per voi è restu assicurati chì puderà purtà li pùbliche per parechji anni - ùn hè micca mai surtutu di moda. Ùn ci hè nunda megghiu di cammellu nantu à un ghjornu assuciatu à un caprettu di pudririta. Questa primavera hè megliu esse tastà a scelta di i caselli di i culori di luci classicale - beige, à oruru è di corpu.

Capelli femminili capelli primavera 2013 sò eranu quant'è sempre. Nant'à i scafari di i buttreghi ponu truvà mudelli riliggiusi cuntzinuti, opzioni sportivi brillanti è ancu cunforme capricci rougesanu decorati cù spine, catene è rivets. Truverete i casciuni in a primavera di u 2013, piglià in contu l'individuale stile cun facilità serà uttenutu da tutte e cume senza esvisione. Forsi a sola difficultità à aspittà chì e donne di moda hè u prublema di età maiò di scelta. Pocu ùn abbiate micca di cumprà uni pochi chjavi chì difendenu fermamente in stile, stile è decoru.

Per quelli chì anu parechje parechji banali, è chapeur - troppu strettu è boring, bufali, bufalce è bandane saranu. Dazii di scelte per u so vitturi vi aiuterà per vede parechji ghjorni.

Questa primavera, i diseggiani ricurdamu assai cunsiglieri di e donne di moda per attentà à u turban - stu toccu originali hè abbastanti capace di vultà da un populu di una megazzità à una misteriosa bellezza orientali.

I amici di i classici è u charme francese recommandant recalling boîtes. Questa primavera, beret serà bè cibo, è perfetta cumplementarii u capelli tradizionale o capracco.

I Cappelli è cappelli in l'articulu masculinu sò un esemplariu cusì d'universalità - cù l'aiutu, pudete creà unipochi di sfarenti diffusione - di classica ridícula à giovani o giovani tragichi.

Ma a principale di distinguerà principali di i casci di primavera di u 2013 (i donne, l'omi o di i zitelli) hè a qualità. Hè necessariu di dà preferenza à i fabrizii affidati chì utilizanu solu i più boni matiriali.

Per quelli chì vogliu à guardà sempre frescu è novu, ma ùn vulianu acquistà dicioni di diversi tipi di capelli, suggeriminu a maestrazziunà a testa cusì: usendu una decorazione extravaganza. Archi, ribbelli, brocchette, fiori extravaganti, perdi o stingiunu vi aiutanu à diversificà è rinfrescenu a vostra aspettazione senza spensa.