Diu di i slaves Perun

Perun - Diu di i slaves, rispunzabili di u tronu è u valore militari. Era una figura significativa in a mitulugia, è u chjamava u patronu di u prìncipi è a so cumunione. I so genitori - Lada è Svarog , è anu sempri un fratellu maiò Simarglom. Perun hè assuciatu cù assai leggendi diversi, chì spessu contradicanu l'altri.

Diu Perun è i so simboli

U so nomu vene da a parola "perun", chì significa "per stindarà, per fughjà". Sicondu a legenda, u ghjornu chì Perun hè natu, u celu era chjubitu da u lampu è u thunder rolled in ogni locu. Da u so babbu passava l'abilità di possedà alcuna armi, è era ancu un maestru di ferraldi. Diu slavicu Perun era un guvernu altu è statutu cù u capelli bionda e l'occhi blu. I peculiarities includenu un mantellu russu, chì, incidentale, dopu un pocu per l'eslaviani diventenu simbulu di prìncipi è armatura d'oru. Perun apparazzatu nantu à u cavallu bogatyr, è in i so mani tenia un centu centru di dolaru, chì fù presentatu per ellu cum'è un rigalu da u so babbu. In certi liggi, hè indicatu chì in battani puderia usà un scudu è una spea.

I slaves celebravanu u ghjornu di Diu Perun u 20 di giugnu. À questu tempu, l'omi chì assistenu à l'iniziu, hà pigliatu cun elli diversi tipi d'armi. In questu ghjornu, ci era una desiderata di i soldati, induve chjamà i canzoni chì Perun elabé. Esse realizatu u sacrificiu, è u sangue da toru mortu è roosters fù santificatu da armi. A celebrazione sò stati cuncipiti cù parechje battelli scelti, è à a fine u rooku cù rigali à Perun fù stata nantu à u focu. U guirreru duvitava passà a notte cù una donna per vincite una altra volta.

I simboli è i totens di u pagu di Diu Perun per i populu slaves eranu di grande impurtanza. Idolo hè stata fattu da un grande troncu di quarchu, chì a fàccia di u guerriero anzianu è i principali simboli è l'attributi militari eranu stati. L'arbre più famosu hè u quarciu, chì si trova nantu à l'isula di Khortitsa. À quellu vicinu era diverse riti è offri rigali à Diu. Unu di i famosi signali di Perun hè un mandolatu o cum'è hè ancu chjamatu una machina. L'adornatu cù parechji simboli, chì avianu un significatu specialu. Sicondu una versione di "Secrets Perun" hè un guardi di u guirreru. Un altru simbulu è un iris blu. Era in a forma di sta stazione chì i tempii per stu Diu eslavu foru furnuti. Iris avia 6 petali, chì eranu supplementati da posti, induve un focu sacru era un ardenti. In u centru di u fiore era un ídolo è un altare. Perun hè dedicatu à una pianta cchiù - a fioritura di u felice. Sicondu una di e leggende nantu à a notte di Ivan Kupala, pudete vede cumu u fernu ciuroni, dà a persona l'oppurtunità di vede tesori hidden. Per vede un fenomenu tali hè assai difficiule, perchè un omu era scantatu da e forze scuri, è a fiorite era chjucata da un pappagallou.

Ci hè un simbulu più, ma cun ellu, per esse exacte, e so imagine, ci sò disputi: a "Stella di Perun". I amuletini cù sta stampa sò cunsiderate essere male. Stu simbulu hè stata appiicata à parechji ogetti, per esempiu, brodata nantu à a robba o pintava nantu à i scudi. "A Star di Perun" era una difesa per i suldati, è li dete forza è fiducia in a vittoria. Perchè stu simbulu era interessanti per i scavi era truvatu solu per i slaves, ma ancu trà e tribù scandinavi è cèltica. A gente crede chì, si trova un talismanu, un omu pò cambià u so caratteru per u megliu è acquistà funzioni chì anu fieru di parenti è amichi. I mudelli puderi ancu vèstinu a "Star of Perun", ma solu in periodi chì hè necessariu di fà scelte o piglià una decisione forti. Per ùn perde u vostru valore, ùn avete micca aduprate tali prutezione à u sessu fieru tuttu u tempu. Per attivà u putere di l'amuletore, hè necessariu di mantene a quantità possibbili cù medalhas o altre ligne cù l'attributi di l'armata. Per stabilisce una cunnessione cù l'amuleto, avete bisognu di leghje una trama:

"Come veni, Perun,

Veni, venenu, Grozny.

Z à i Perunov,

Briskavitsami chjaru.

Terra, cunsacre u tagliu di tronu,

In l'Alatyr-Kamenya,

Scacciate u focu - a luz hè nantu.

I go, Kolom Perunov chjusu,

Da u lamentu ferista,

Da l'ochju bè, fate u conte di i dislei.

Per fà u focu di a mio ànima.

A forza di u sorcerer ominayut me,

Nieto Dazhbozhogo ùn hè micca chapayut,

Bonu forza cun mè Perunova.

Perunichi - l'eroi di u tronu forti,

Scacciate u lupu,

Bliskavitsami pripelyayut.

Gloria à i Diu di i Kindred è Ancestors

Bright! "

I cumandamenti di Diu di Perun

Per i Slaves, i cumandamenti anu dumandatu un rolu impurtante, è i cumerciu senza dubientu. Sò cusì:

  1. Honor à i vostri parenti, è e tenite in età vichja perchè, cumu pigliate l'amma, eddu i vostri figlioli tù pensanu.
  2. Sfrancate a memoria di tutti i Ancestori di u to figliolu è i vostri di i discendenti vi ricurdavvi.
  3. Protegisce l'anziani è i picculi, i babbi è i mariti, figlioli è figlioli, perchè hè u vostru parenti, a saviezza è u culore di i vostri paesi.
  4. Purtate in i vostri figlioli l'amore di a Terra Santa di a Carrera, perchè ùn devenu esse attiratu da miraculi oltremare, ma elli stessi pudianu creà miraculi più maravigliosu è belli, è à a gloria di a Terra Santa.
  5. Ùn fate micca miracle per u vostru propiu bonu, ma do meravigliate per u beneficu di u vostru genaru è u genaru.
  6. Aiutu u to vicinu in u so prublema, perchè averebbe avellu perchè u vostru vicinu vi aiuterà.
  7. Fate e bè fieru, à a gloria di i to parenti è i vostri anziane, è embolu cumpienta a prutezzione di i Diu di a vostra lume.
  8. Aiutà à custruisce u Tempiu è Sanctuaries in ogni modu, preserve a saviezza di Diu, saviezza di l'antichi.
  9. Trascittà dopu i vostri travagli vostri mani, per quellu chì ùn ùn lavora micca e so mani, ellu perderà u putere di Diu.
  10. Purificate in l'acqui di Iria, chì u fiumu scorri à a Terra Santa, per lavà i vostri corpi bianchi, per sanctificar cù u putere di Diu.
  11. Affirmate nantu à a terra a vostra Legione Celestial, chì i Diu hà datu.
  12. Lugliu i ghjorni di i ghjurnati di e persone, observate a festa di Diu.
  13. Ùn si scurdate micca i vostri dei, amparati à a gloria di i Diu chì fate fumà è incensu, è ti ricusarà u favore è a misericòrdia di i vostri dei.
  14. Ùn rimude à i vostri vicini, vi vanu cun elli in pace è l'armunia.
  15. Ùn umiliate a dignità di l'altri, è a vostra dignità ùn esse degradata.
  16. Ùn avete a prublema di e persone di e altre fede, chì Diu u Criaturi hè unu nantu à tutte e Terres è in tutti i Mondielli.
  17. Ùn vi vendenu i vostri paese per oru è argentu, per curses, voi, invià à voi, è ùn ci sarà micca pirdunamentu per voi tutti i ghjorni senza rilevule.
  18. Defensa a tarra è u scunfalu cù l'arma dirusta di tutti i nemichi di a Carrera.
  19. Defensa i Ciruti di i Rassens è i Svyators da l'Outlanders chì vanu à i vostri paesi cù impiecura male è armi.
  20. Ùn si prevenu di e vostri forza, andendu à Branj, è si vantavani cun Paul Brani si sviluppau.
  21. Mantene a saviezza di Diu in segretore, ùn deve micca a saviezza Securità à i pagani.
  22. Ùn fate micca cunvince quelli persone chì ùn vanu à sente à voi è à sente e to parolle.
  23. Sfrancate i vostri Templos è Santuarii da a chjesa di i pagani, se ùn salvate a Santa Razza è a Fede di i vostri Ancasturi, l'annu di tristezza è grievance cù u soffrini u visitavvi.
  24. Quellu chì scappa da a so tarra in una terra straniera, in cerca di vita fatta, hè un apostatu di u so genaru, ma a so amanza ùn devi esse pardunatu, perchè i Diu diventeranu da ellu.
  25. Sì, ùn si cuntene micca in u dulore di un stranore, perchè quellu chì hè grieving for pain d'altru si regia per ellu stessu.
  26. Ùn avete micca bluff è ùn riri micca di quelli chì ti vògliu, ma rispundete à l'amore è l'adduppanu a prutezzione di i vostri dei.
  27. Amore u to viaghju quellu si hè degnu.
  28. Ùn pigliarè micca una mòglia, u fratellu - a so sughjura, è u figliolu - a so mamma, perchè i Diu fugliate buntà è arruvinà u sangue di a Famiglia.
  29. Ùn pigliarè mullà cù a pelle negra, Perchè perdàcciu a casa è distrughjenu a vostra propria Rod, ma pigliate e vostre esposi cù a pelle bianca, celebrarà a vostra casa è cuntinuà a vostra Rod.
  30. Ùn portate e donne di u vestitu di l'omi, perchè perchè a vostra feminità, ma portanu a vostra mona ciò chì duverebbe sia.
  31. Nerushte i liami di l'Unione di a Famiglia, Diu hà santificatu, per contru à a lege di Diu u Cridoru di l'Undu è perde u vostru felicità.
  32. Perchè micca u zitellu sia in u corpu di a mamma, perchè qualchissia un zitellu in u corpu nantu à ellu stessu a fure di Diu u Cridoru di l'Unu. Amate e mòglie di i vostri mariti, perchè sò a vostra prutezzione è u vostru sustegnu, è di tutte a to sorte.
  33. Ùn vede micca moltu di alcohol, u cunnisciutu a misura di pumu, perchè qualita un gran numaru di intoxicà, perdi a forma di un umanu.