Lu maritu insegna constantemente è umilassi - cunsiglii di un psicologu

Ogni donna voli chì u so maritu ci apprizzà è appendeva. Solu in questa atmosfera si sentenu necessariu è amatu. E rilazioni cari in a famiglia di l'alumi donna chì aiutanu à crià i zitelli, sustegnu à u so maritu, seguitanu a casa è esercitu assai funzioni.

Eppuru, certi voti ci sò situazzioni unni u maritu ani sminticatu e insulta constantemente. Hè impussìbuli chì una donna perch'ellu ferma equilibriu emozamenti è attiva in una tale atmosfera. Piglette di un certu tempu è sperà chì u so maritu raghjugno. Ma allura tuttu u stessu duve vene un momentu chì i nervi cumincianu a manu, è a donna principia à circà una ricerca fora di a situazioni sviluppata.

Lu maritu insegna constantemente è umilassi - cunsiglii di un psicologu

U fattu chì u maritu insulta è umilia a so mòglia, pò esse diverse ragiò:

  1. U maritu ùn hè micca sentitu sensu cale per a so mòglia. Tutti ùn anu capitu chì u so amori sò supportatu. Dunque, in ogni famiglia vene u mumentu di sentimenti friddi. Duranti stu piriodu, hè bisognu di pruvà à mantene i sentimenti dissimulando è travagliu per rinfurzà relazioni . Sì i cô còmpie micca cumparendu quì, i prublemi sò susciti à a famiglia.
  2. U mo maritu avianu un patrone. Sì u maritu insulta è umilia a so mòglia, puderebene forza di sguassà di tali cumpurtamentu, perchè a responsabilità di a decisione di divorzià si trova nantu à a so mòglia.
  3. U maritu hà perdutu rispettu per a so sposa. Ci hè ancu assai razze per questa. Per esempiu, una donna hè strada à u decrettu, si firmava senza cura, diventò uninterest, grouchy, boring. In quellu casu, pò cumprà l'annunzia, ma ellu stessu ùn capiscu micca capì ciò chì ha successu.
  4. Lu maritu hà una stima d'autocrittu, per quessa a causa di umiliazione di a so mòglia.
  5. A mòglia hà permette u cuntenutu insulte in sè, per ùn vulerà aggravate a relazione prublema.
  6. A moglia hè stata influinzata da u so maritu, chì pruvucarà a negativa à ella.

Cumu risponde à u maritu per un insultu?

Certe volte e donne pensanu à insultà un maritu. Ci hè una risposta in unequagenu à questu: ùn deve esse micca detta l'insulte di u maritu. Ùn scrivevi a rudezza chì hè stancu o fame. Senza d'esse dichjaratu in un tonu tranquillu: "Ùn si dice micca in questu in stu tonu, altri ùn avemu da esse paratu di parlà".

Qualchi raggiunamentu di a tristesse, avete bisognu di parlà cù a cunchidu è di parlà di i vostri sentimenti annantu à questu. Spieganate chì site prontu à cambià, se ci hè un prublema, ma di a so parte sia bisognu à esse più messe. Sì u maritu ùn vole micca à sente di qualcosa è ùn hè micca pronta à travaglià nantu à a situazione, ci vole à piglià mette più radicali: partendu per un tempu o ancu un divorziu.