Stilocu rougcu in robba

Videndu u filmu storicu di u periodu di u regnu di u re di Francia Louis XV, sicuru, ogni ragazza socia di piglià u locu di l'eroine di quidd'annu. Eleganti belli vistiti , belli bucciati, modelli exquisiti, cavalieri gallanti è boni danni finu, tuttu questu puderia catturà ogni donna. Era questu stilu in a vistura chì si cuminciò à chjamà Roccoccu.

A storia di l'estilu rococcu orìgine in u principiu di u seculu XVIII in Francia. Certi anu cunzidiratu una cuntinua di u stilu baroccu. Ma, si u baroccu era famosu per a so maestà è a pompa eprèvuli, i funnamenti principale di l'estilu rococcu anu cunzidutu l'eleganza, rinforimentu, fragilità, in u maquillaje, e donne ùn anu micca utilizzatu colori brillanti, ma solu sgradava a bellezza cù l'ombra pastel suave. In l'era Baroccu, assulutamente tutte e donne parevanu donna maturi. E l'era di rococu - hè questu l'era di i giovani nini, cù eleganti cintunarii è sunnannu d'amore senza fini è di romance. A funzione principale di l'estilu rococcu hè chì i prufumi sò in moda. Inoltre, cum'è chì a ropa di l'omi hà a essiri cusì cusì vicinu à a figura femminile, l'era Rocococco hè ancu cunzidiratu com'è l'età di a donna.

E vistiti in u stilu di rococcu eranu veramenti magnificu. Bulky è inturniati pitturi barocco anu rimpiazzatu per più muduli asimmetri è armonii cù forme specifichi è realistichi. U tissu per vestiti fù sceltu in culori dolci pastellati cù tutti i persone di mudelli di pianta. In un vistitu stilu rococcu, a donna hà vistu lumera è grazia, cun spalle steddi è una cintura ghisa vespetta, maghju tagliu elevatu è i rotuli di caduta radicule. Ma, da a siconda mità di u seculu, vistiti novu torna à diventà vulumensu. I lati di a furtuna eranu assai largu, è e parte di fronte è di i pezzi eranu chjappati. Circundendu a cintura di a donna, marcelli speziale (falsità) anu rinfurzatu, ciò chì hà datu un tali effettu. Per via di ste volumi, i cavalieri ùn puderanu micca passatu prossimu à a donna. Avianu avutu per caminari un pocu avanti, guidendu u so propiu sceltu.

Se parlemu di ornamenti in l'estilu rococcu, sò diventati più fine, delicatu è elegante, è l'ornamenti nantu à elli sò più ricchi è più interessanti.