U costume nazionale di Russia

L'elementu più brillanti è più originali di qualsiasi cultura pò esse chjamatu, senza esaguerazioni, un disfunutu tradiziunale. Per u so cut, funti di furnish hè possibbi à ghjustificà a modu di vita, tradizzioni, prucessi stòrici è suciali di i seculi passati. E tali unità di imaghjini è vestiti di culore culurite, cum'è in Russia, ùn hà micca avutu nisunu paese in u mondu.

Storia di u costume nazionale di Russia

U tradimentu folklore, femina in particulari, ùn avianu micca un solu forma rimbursà per tutti i residenti di Russia. Ancu in dui pruvinci, a cumulazione è u cuteddu di u vistimentu, u culore è a tela eranu distinti. In i regioni sittintriunali è cintrali, e donne, principarmenti, fancianu sarafani , è in i rigioni miridiunali - ponevu. In vista di sti dui tipi di vestiti storicamente evuluti, puderete fà una descrizzione un pocu generalizzata di u disfunutu tradiziunali femminile di Russia. Allora sarafan vinni in Russia da Persia (in traduzzione da persa - vistimenti onorevoli) è per a prima volta era vistutu di a mòglia d'Ivan u Terrible, a reina Sophia. In seguitu hà (sarafan) fell in love with the common people. U vestitu puderia esse in una coquette, curretta o angulosa. Sutta sottu si mette nantu à una cammisa di u tile bassa. À l'estiu, un sarafan puderia diventà un altru grande, sarafaninu chjuca - estivu o stile, epanechka. In tempu frescu, eranu duchi. U bisognu era un toccu - kokoshnik , kichka, magpie è altri. E puderete sceglie chjaru senzore o cumprà. U tradimentu folklore di u sud di Russia hè rapprisintatu da un modu di più anticu, un ponevoyu, una faldissima scata di trè, à quattra, cinque pezzi non trocati, chì era tenutu nantu à una trenza special - a nut. Comu regula, hè stata cuntadata da una tela di mezza tela à una gaaghja è era richly decorated with treid, ribbelli, ricami, buttoni. Per i celi è u culore di u mantellu, era pussibbili di determinà micca solu a pruvincia o a cuntrariu, ma ancu u paese in quale a donna hà vicinu. È ancu u so status - maritatu o viulundu, nantu à quale hè questu locu questu robba. Ponev hè stata postu nantu à una camma cù manichi di broddu è di culore.

Un attribighu indispensabile di a vistita era un mandibulu, chì era ancu decoratu diferentamente, in particulari i festivi. Impònii, mudelli stampati o tessuti è ornamenti sò stati utilizati com'è decoru. Hà purtatu un certu simbolismo: u circhiu - u sole, a piazza - u campu fraddatu, è cusì. L'ornamenti in u costume nazionale di Russia servinu com'è un tipu di talismanu contr'à e forze maligni è eranu bordati induve a ropa finita è toccu un corpu apertu - in u collu, punches è hem. I patti in u costume di a Russia anu fattu cù lana, rochettu, filamenti di serra chì anu stampati cù tinte naturali in u blu, nìuru, menu spessu marrone, verde è giallu. U culore biancu hè stata ottata da blanqueigh. Ma u culore principe in u costume nazionale di e donne era russa - u culore di u focu è u sole. Hè struitu chì u culore tiurisci à i forzi scuri. A particular attention paid attention to ornaments - aneis, braccialetti, colti, ardi. Anu servitori cum'è un certu tipu d'amuletore, un talismanu da i spiriti malditi è l'ochji debbuli.

Costume Folk di i pòpuli di Russia

Russia hè un state enorme. In più di a grandi nazione russa, altri parechji o più numerosi volte in u so territoriu. È ogni solu avianu u so propiu palazzu cù i mudelli originali, i tecnichi di costura. U clima è i peculiarità di a vita di certe rigioni anu ancu u so impronta. Allora i pòpuli di a Siberia, impiegati principalement in elli di renni, caccia, pesca, utilizzonu e pelle d'animali - alce, cervu, segellante, per fà e robba. A robba, com'è regula, si stracciati in forma di tuta o una cammisa di longa, cun un capuzzu è hè statu creatu da prutezzione di u friddu. Ma in u Caucasu sittintriunali è u Don, e donne t'hà vistutu vistimenti di coppelkas è pantaloni di u tipu turcu.

U tradimentu folklògliu hè una grande capa di cultura di ogni persona, chì deve esse rispittatu è prisirvatu.