Sandia in Pregnant

U principiu di u vaghjimu hè u tempu di manghjuschi, meli, perezva, manzelli succulenti è rigi, ecc. Sò savurosu, utile, aiutanu à quelli chì vulianu perdiri u pesu è ùn mancianu micca dolci, è ancu cuntenenu assai fibra, chì hà un effettu pusitivu supra a mutilità intestinali. Parece chì ùn ci hè micca pruibitu è ​​pudete manghjate i bachi è i frutti senza restrizioni, ma pudete tinghje u dulce durante a gravidanza, assai pirsuni pensanu à quessa, perchè hè una situazione speciale.

Un pocu di sandia

Patria di questa buzzilla è boulette suculente hè Sudafrica. I scientisti anu dumandatu u sustegnu di quellu chì hè l'antenatu di u dulce mudernu. Ci hè chì u prughjettu di sti frutti, chì si ncùantemu nantu à a nostra mesa, era un "melone tsamma", chì si sviluppa finu à questu ghjornu in u desertu di Kalahari. A maiò parte di tutti i pianti sò cultivati ​​in Cina, Iran è Turchia. In u Ucrania è a Russia, sti frutti sò ancu cultivati, anche micca in una tale scala. È riunenendu à a fine di l'estate, per quessa, durante a dulcezza, hè cunsigliata di pruvà di regu micca prima di settembre.

Perchè avete manghjatu di u dulce?

Hè vale a sapè chì i biscotti cuntenenu parechji sustanzi utili: calcium, magnesium, sodium, potassium, phosphorus, iron, pectins e proteins. Inoltre, u dulce hè riccu à l'acidu folicu, chì ghjè necessariu di una donna incinta per fassi furmari senza anormalità patologichi. Di i vitamali cuntene tiamini, carotene, riboflavini, niacina, ecc. Per quessa, e benefizii di a so sfarinata durante a gravidanza sò indiscutibili. Inoltre, e raghini aiutanu à cumbattà una serie di prublemi chì si sorgienu in i futuri mariti:

A attenzione particulari hè da esse datu à quelli futuri donne chì sò propensi a ciappa. I medichi è i scenziate anu pruvatu chì questu fruttu hè un diureticu assai bellu. Dunque, si ùn ci sò micca altri contraindicazioni, a dulce cù inchori durante a gravidanza hè una cosa utile. Tuttavia, ùn ti scurdate chì ogni donna è a so situazione interessante hè una storia individuali è prima di scagnu in a vostra dieta, hè cunsigliu di parlà cun ginecologu. Questa hè necessariu, prima di tuttu, per pudè capisce chì ferma di sandia pò manghja da voi. A tarifa mediana di u bagnu per una donna in pusizione sò 700 g, ma in certi casi, pò esse significativamente più bassa. Quandu s'ellu hà dumandatu se esse possibili di manghjonu assai sandia durante a gravidanza, a risposta hè sempre ambiguu - nè. E questu ùn hè micca debbutu à a periculu di i medichi, ma à u fattu chì una gran quantità di bachi di manghjà pò accurdà u liberu di e pietre è a sabbia da i rinu. E se a latter ùn in particulare ùn disturbe a donna incinta, a ghjente di a petra sarà da una urgente ospita.

Quandu ùn deve micca manghjatu di sandia?

Ci hè cundizzioni è e malatie, in quale da nutà l'utilizazione di stu bagnu sucu. Ùn ne succeu inesperu è, com'è regula, una donna pregnant sapendu di ellu in anticipu:

Sì una donna hà exacerbata, per esempiu, a colecistite calculosa, da manghjate in grande quantità, a sandella pò causà un muvimentu di i petri à i venti bile è u so bloccu dopu. Questa hè una situazione assai seria, necessariu a cirugia urgente. Dunque, se u dulce hè dolciful durante a gravidanza cù e malatie, solu chì u mèdicu hà da pudè sapè.

Cumu sintendu, pudemu dì chì quandu anu da usu di sandia durante a gravidanza, i so proprietà utili ùn si pò esse induvinate. Inoltre, ùn scurdate micca di e contraindicazione attuale è u fattu chì tuttu hà bisognu di una misura.