Hairstyles barocco

A parolla "barocca" hè assuciata in parechje cun lussu è eccentricità. Cusì hè. U periodu baroccu coinciava cù u regnu di Louis XIV in Francia, era a seconda mità di u 17u seculu. Hè stu paese hè sempri cunsideratu un crescente di tendenu. Lush outfits, calzini cù sievi, parrucche, fannijiet , acoplamientos - tutte questa attributi muderni diventati rapidamente in tuttu l'Europa. In cunfurmità, una peculiar pretentiosa hè riflette in i capelli di l'era Baroccu.

Storia di i capelli Barocchi

I fugliali femminili di stu periodu storicu sò incredibbilamenti cumplicati, frames di filamenti speciale per questi sughjimi sò usati. A moda, u pittore femminile più famosu di u periodu baroccu hè a funtana. A storia di u so aspettu hè interessante. Una volta nantu à una cacadia, un favuritu di Louis hà attaccatu un capelli chiatti cun un pezzu di lace, perchè chì i filamenti ùn interferiscenu micca cù ella. Questu piacenu u rè finu à quandu ellu dumandò a prumessa di a ghjovana Angelica de Russil-Fontange, da ùn cambia u capeddu. U ghjornu dopu fù u principiu di a prucissioni di "fontana": tutte e donne di a corte era apparechjata cù pezzi simili.

Prima u primu postu ùn era micca alta, ma dopu a fontana si trasforma in una "torre" 50-60 cm in altitudina (hè una informazione chì a donna vienesa di a moda anu righjuntu una altura di più di un metru). Serpi curlati forti è "pianti" curati, cogni di quali hà avutu u so nomu stessu, è unu o duie rizelli "currettamente" cascà nantu à a so spalla. Questa pittureve dumandata assai di tempu è di soldi (per l'aromatizazione è l'affittu di i capelli ci era assai pezzu è lipstick speziale), è solu i pagani ricchi puderanu affordà.

A fontana di moda di moda ha datu u nome à altru oggettu baroccu eleganti. Allora accuminciau a chjamate un capu multiparatu cun primu starched, chì era assai populari. Avissi duverebbe pospostu nantu à a so testa, distribuzendu i fille di capelli trà i so "pavimenti", sottumessu cù stilettos è "voila".

E capelli barocco ùn sò micca solu un voluminu, ma, suprattu, feminità. E a moda perchè mai passa.