Prima Lady Michelle Obama hà parlatu di l'amici cù Beyoncé in u talk showmatic Americana

A prima dama di l'US Michelle Obama hà una relazione amica trà Beyonce. Un cummerciu di travagliu attuale, a participazione in numerosi prughjetta di carità ùn li micca permettenu di scuntate di spessu, ma questu ùn impedisce micca di scambià i so opinioni à l'altri cù ghjurnalisti.

A manifestazione di Michelle Obama in u Talk Show The Late Show

L'autra jurnata Michelle divintò invitata di u famosu attore è u producteur Stephen Colbert in u pianu di cunversione americanu The Late Show, unni parrava cun calidez di l'amici cù Beyonce:

Ùn pudete micca circà l'admirazione! Hè strasurìa, charming, assai intelligenti è creativa. Beyoncé hè una mamma maravigliosa, una mòglia è assai modesta.

Michel cun umore avvirtenu chì ci hè moltu cumuni entre elle, salvu ch'ella ùn sà micca ballà è cantà. A primu donna hà spartitu cun Stephen Colbert chì hè sempre un piacè di vedà a sposa matrimoniale Jay Z è Beyonce in a Casa Bianca.

Leghje ancu

Una carta toccu à un amicu influentore

Ùn hè micca sicretu chì Beyoncé hà pubblicatu prublemi à una lettera di toccu in u so situ web dirigit à Michelle Obama:

Michelle, vi inspirate è amaze mi di ghjornu, vi inspirate à guidà un stiltu di vita sana. Sò orgogliu chì a mo figliola hè stata in un mondu induve un esempiu per l'imitazione hè una donna cum'è voi!

A primu signora disse à a restuccia:

Grazie per a lettera maraviglia è per u fattu chì, grazia à a vostra creatività è u travagliu, sò mudificatu per parechje ghjente è donne in u mondu.