I fridhe in early pregnancy

Certu, ogni futura mamma sapi chì per piglià a cura di i friddi in i primi stadioni di a gravidanza hè simplice necessaria. Ma, alas! - da questa nimu ùn hè immune. Ancu s'è tù avete a negligitaria oghje un piacè postu in u focu staggione di malati virali, ùn hè micca garantitu chì unu di i vostri amori ùn portanu micca un virus malignu à a vostra casa. Dopu tuttu, sottu a nuvola freccia di "friddi", parechje implicà u SARS è ARI, chì i duttori scrive in i diagnostichi in ogni mumentu di l'annu. E questu - a malatia, trasmessa per ghjiè nfermiera o da l'articuli di casa. A gripe hè assai più periculosa ch'è i friddi in i primi ghjorni di gravidanza, ma, felice, hè staggione in natura.

I friddi in a prima simana di gravidenza, com'è regula, pochi piacè sò preoccupati - hè improbabile chì a futura mamma hà di sapè chì ella hè imbrata di furnisce a tutte e pussibuli cosi pussibbili di a malatia è u trattamentu chì ùn hà micca pigliatu a so cundizione. Ma in u futuru hè assai impurtante per riduce u risicu di l'infezzione da infruvisa à un minimu. Qualchì virus chì ùn ponia micca una minaccia particulare à una persona sana nurmale, qualunque freti in u principiu di gravidanza hè assai periculosa per u futuru babbu.

Ci hè un regnu generale per a valutà l'effetti di l'effetti dannuzii di i friddi in i primi simane di gravidanza - u tempu u periodu, i più cunsiquenzi chì pò esse di u zitellu. Per esempiu, si un friddu nasce à 3 o 4 settimane, pò guidà à un embarassu cuncepimentu. Se a maladie l 'avete superatu nantu à un periudu di 4 a 12 simane, deveru esse scatte da e patologii in u sviluppu di l'urganu chì hè statu furmatu in u stadiu iniziale di a malatia.

Comu pudete vede, l'iniziu di u gravidanza hè u tempu più periculusu per un friddu, perchè hè in questu piriu chì sò tutte l'organi di u to babbu. Dopu u primu trimesteru, sò tutte l'urgani è i sistemi di u zitellu sò stati formati, è e malatie virali ùn causeranu micca tali vici in u sviluppu, ma tutte e so cumpurtamentu. Ancu s'è ùn avemu micca parlatu di pruvedì pocu, ma i pussibbili prublemi cum'è i dannu placenta è l'infizzioni di u zitellu, u friddu in i primi tempi di a gravidanza hè terribili cù i sintomi incontestabili chì pruvucalli. Februghju, pesche, debule, u nostru mischju è mancanza d'appetite - tuttu chistu porta à u fattu chì u zitellu in u corpu pesa una mancanza d'ossigenu è nutritura. E particularmente periculosa per u sviluppu di u zitellu hè una temperatura prolongada nantu à 38 °!

Ùn suffrissi un friddu in i primi stadiu di a gravidenza nantu à e so gemme. Assicuratevi cunsultà u duttore è stà sicuru d'avè infurmatu di u vostru gravidenza: ghjornu di u modu è cumu ellu vi trattà. E, ancu s'elli mi pare avete chì site sensu stupitu, ùn pruducerete micca - fate un licenza in licenza. Believe me, nunda in u mondu sia a salute di u so figliolu!

Pì esse bisognu di u preghjudiziu di u duttore è cun apparenza currettamente ancu ricche inveci di "avuti"! Cusì, per esempiu, quandu trattanu un friddu in i primi tempi di a gravidanza, ùn pò micca ne ellu in e so patrie, tene l'aspirina è tutti i preparazione chì compie. Ancu a vitamina C chì face apparentamente perfetta, utilita in i friddi in una stanza prima di u gravidenza in grandi quantità, pò causà l'heure.

Sìate cunsideratu, ma più impurtante - ùn panice! Circa 80% di e mariani futuri sò malati di infezioni virali, ma a maiuranza abbastanza anu pussedi babici sani. Se dopu un friddu in i primi stadioni di u gravidenza avete sentu bè, i risultati di e prucessi è l'esaminazioni sò normi, ùn hè micca nunda d'impuru. Dopu tuttu, a natura ci cura ancu di a salute di u zitellu: a placenta hè una barrera protetta unica!

Cuntenevi di a vostra salute. More be outdoors, assicuratevi di l'aria è di l'umidità di l'uttaità, utilisate l'unurisimu d'oxolie prima di visità e luntanu. Ùn avivanu micca e coperchio. Questi è altre prublemi sicurezza simule seranu aiutu si ùn avete micca friddi staghjunali, perchè almenu trasfirimentu a un facilitatu, intrèpitu per a futura forma di u zitellu.