A canzone di Rita Ora à a critica di u focu

Rita Ora inseriu a so nova canzone Chjovi, publicati in cullaburazione cù Bibi Rex, Charlotte Emma Aitchison, cunnisciutu da u pseudonu Charli XCX è Cardie Bee. Oghji attenti, o megliu, oligaturi, perceive una di e linii di a traccia "Ùn aghju micca ciò ch'e aghju 50 à 50", cum'è una stata caim-out. A canzone in a so recente intervista sfatella sta versione, avèndula chì ùn hà micca significatu à tuttu. U cantante hà ancu aghjuntu chì avè avvisu di sta canzone com'è una revelazione hè sbagliata.

"Sò solu unu di assai persone"

Eccu cumu si Rita Ora spiegò u so successu:

"Dopu un bisfigliatu una Girl, Katy Perry ùn hà micca dettu chì era una lesbica. Hè un chjama à a libertà di dichjarà i so desideri è interessi, nantu à a pussibilità di esse aperta. Questa hè a mo song. Ùn sò micca solu i picciutteddi, sò quì parechji picciotti. È hè assai cumbugliu è interessante. Sò solu unu di assai ".

Ma, malgradu di i paroli di candidazione di Rita, a cançon hè stata perciata com'è innu bisexuale, per più di tutti. U cantante Keilani à u cantu di R & B hà annunziatu in u so tritu chì, ancu se qualchi linii causanu parechji dumande, dopu, sicondu u cantante, era fattu senza quercia:

"Ogni artista in i so travagghi destaca cù qualcosa particulari è fantastichi. Per quessa, i amiamo. Ma eccu ccà micca parlendu micca di talentu, ma à nantu à a diritta di scelta. Ùn andate à a persona. I love you all ".

Insult for lesbians

In u 2017, l'attritura americana è a cantante Hailey Kyyoko ammentamenti amputò chì hè una lesbica è Ora riflettite à a so manera emotiva è di pena. Haley hà dettu chì a canzone dice di una zucca borrava chì briunò una altra piccula, chì pareva un insulte à tutti i lesbiane chì anu pigliatu l'urdettu conscientemente, micca in emborgamentu alcoolicu:

"Tali canzoni sò preghjudizie à e cumunità LGBTK, perchè sprimenu una vista marginal male di l'amore lesbica".
Leghje ancu

U cantante di u gruppu Muna, Kathy Gavin, annantu à a nova pista Ora hà ancu da a so opinion in Twitter:

"Aghju aghju scurtatu chì u mondu hè chinu di e persone chì pensanu chì anu u dirittu di scrive nantu à e cumunità chì ùn anu nunda di fà cù elli.