5 stori amazing di amici umana è rèttili

I pets eccitichi sò cumuni in u mondu mudernu. Ma i rèttili, sinceramente anessi à i persone, sò rarissimi.

Ci hè una parolla chì i raprisentimenti antichi di a fauna sò generalmente incapaci di l'amore, cum'è i cani o i misgi. In ogni casu, parechji casi interessanti prupone l'uppostu, affirmannu l'abilità di i discendenti diretti di i dinosauri per esse amichi cù una persona è cura di ellu.

1. Little Queen of Cobras

In una cità indiana india Ghatampur (Uttar Pradesh) questa vera una picciedda chjamata Kajol Khan. Hè da una grande famiglia, chì a capu, u Taj, hè cunnisciutu quasi cinquanta anni è in una serpente professale. Inoltre l'omu cunnoscia a ricetta per un antidotu effittivamenti contru i piccati di rèptili poisonous. Hè fatta nantu à a basa di u focu di foglie di a pianta salvatica, a mantra è a palla negra. Sicondu u Taj, si manghjate è frettu a medicina in a ferita rapidamente, pò salvà a vostra vita.

Kajol pruvò nanzu l'antidoti nantu à ella stessu. Cum'è un zitellu, a picciotta era mutticedda di i cobras reale, chì causò feriti mortificanti in u stomacu, e mani, e carru. Malgradu u danni periculosi, u zitellu hà capaci di ripresa cumplittamentu, è da tandu ùn hè inseparabile di serpenti. Kajol ghjucanu, manghja è ancu dorme à pocu à scettuli rèttili, è questu hè u mutu. Cobra crawl à a zitella è sò datu à elli in i so mani, permettenu à ferru è espressione.

A figliola di a serpente accetta chì ùn hè micca cusì divertente cumunicà cù i zitelli à l'scola, è l'studiu ùn hè micca cusì ecculu chì tocca cù serpenti, cusì i so amici più amici cose à l'altri rèttili è mortale di i reptili. Ancu a mamma di Kajol hè ancu in contru un hobby strammante cusì, vulendu à a figliola d'una zitella normale è un casu successu, hè prubabilmente chì a nozze seguite à i passi di u so patri.

2. U coccodile più cattivu

Quandu Gilberto Sedden, un pescatore di Costa Rica, chjamatu Chito, hà scupertu annantu à a sponda di un fiume locu ferutu in l'upertu di u crocodile adultu. U reptile era a morte, è l'omu stimatu hà fattu pietà di l'animali. Hà carricu u cocciuulu in a so barca è hà trascinatu a casa.

Duranti 6 mesi, Gilberto hà pigliatu cura di u reptile afflittu. U pescatore hà datu l'animali u nome di Pocho, è curava per ellu cum'è un criaturu - hà alimentatu pezzi è pollulu, guariscenu ferite severi, mantine una temperatura confortable in a stanza. Inoltre, l'omu hà parlatu belliamente à u coccodile mortali, abbracciallu, cacchiannu è ancu u basgiò. Cumu stessu Gilberto hà dettu, per survival, tutti ci anu bisognu d'amuri.

Sei misi dopu, Poco s'hè rinforatu solu è era prestu per rinvià à l'habitat naturali. U pescatore trascinò u rèttili à u fiumu più vicinu, induve u cocodile puderia sienti còmicu è sicuru. Ma a matina dopu, Gilberto hà truvatu pocu pacatu in paese à a so veranda. Ci hè chì l'animali grassi hà tornatu per l'omu chì salvava a so vita.

Doppu, Pocho si stalla in un picculu stagno vicinu à a casa di u pescadoru. Sempre vinia, se Gilberto hà chjamatu u nome, è benissimu marchja cun un omu in u vicinatu. Più di più di 20 anni u pescatore assicurò a natatione cù a so petrita ogni ghjornu, chì attrae l'attenzione di i lucali è i turisti, diventà famosu per questa amichezza toccu per u mondu sanu. Sicondu Gilberto, Poco hè l'unicu in un miliu, è diventa un veru membru di a famiglia.

3. Serpenti calming

Charlie Barnett hè un picciottu di 6 anni di Woking (Inghilterra). Hè un figliolu intelligente, talentu è kind, ma micca assai sociable. A materia hè chì u zitellu hè malatu di una di varietà d'un autismu. Contra u telone in patologicu, Charlie hè sempre nervu, a più minera pruvucarà à u zitellu à panic è ancu istericu. U stressu per un zitellu cù una tale malatia hè quasi ogni avvenimentu - assistenza sculare, cuncreziu di novi persone, a bisognu di risponde à e dumande triviale, partiti è vacanze. Finu à un pocu tempu, Charlie ùn pudia dorme sola, hà hà espertu à teme ogni ora.

Ma ogni cosa cambiò cù l'avventu di Cameron. No, ùn hè micca un altru picciottu, micca parienti è micca un amicu di famiglia. Cameron hè una piccula serpentecida, una corpu di maize. Sicondu a mamma Charlie, dopu chì u zitellu hà a sesta animali, u zitellu ùn sà micca. U picciuottu addivintau più calmu è equilibratu, hà amparatu à affruntà senza scundizzia u spressione emocionale. Avà Charlie ancu ghjornu in ghjornu in spazi di i zitelli, senza rimpruverà à parenti per culpite di pesche. Per esse, se Cameron hè vicinu in u so casu. U zitellu è a scherza diventonu veru amichi, u zitellu annuncia a so famiglia nantu à u ghjornu passatu, impressioni novi, sentimenti espertevi.

Avà a famiglia Barnett hà altru rettili - una bellissima agama barbada, chì Charlie chjameghja u so dragone babbu.

4. Amicu assai pesante

Un altru babbu, ancu Charlie, hè statu furtunatu di nascita in a famiglia di u pruprietariu di un zoolettu particular in Australia. Figghiu di 2 anni Greg Parker - un veru ranger. Ùn avà chì ùn sapia manera di parlà chjaru, ma cura l'animali cù u papa, sapi quellu chì hà e cose è quantu l'acqua hè necessariu. Charlie ùn disprezzendu a limpieza è ralegra ogni ghjornu in u so stessu zoo, adoptendu e so sapè di u so babbu.

Malgradu a varietà di animali dispunibuli à u zitellu, ellu scrive un amicu stranu, ancu i genitori di u zitellu eranu surprised by u so affettu. A ricchissima di Charlie hè un constrictor boa di 2,5 metri chjamatu Pablo. Parkers ricanu ch'elli ùn deppiru micca dumandatu à u so figliolu per sbaglià à sta grossa serpente, u zitellu hà sceltu u rèttili.

Naturalment, l'adulte è longa pò pisà assai, perchè l'amicizia trà Charlie è Pablo hè difficiule. U picciottu hè inseparabile di a serpente, è prova di tutte e arrampicà u rèttili cun ellu. Boa hè sempre pesante per u zitellu, ma Charlie hè reluctante, in ogni opportunità fendu Pablo à u collu è vai per un passaghju in ghjiru à u zoo.

U divertenti è toccu l'amuri trà un zitellu è un cattivu rettili attrae l'attenzione di i visitanti, chì, sicuru, sò assicutatu da a vista di sta strana pareja.

5. Varan una donna indipendenti forte

Una ghjovana nova chjamata Savannah, chì firmò à l'Astragramu cum'è Astya Lemur, una volta cadutu in manu di u Capu Varan in assai cava. I pussibuli previsti ùn hà micca travagliatu u rettili è, in fine, anu da u vignetu. Savane hè pigliatu u lagarto per ella, chjamatu Manuel, è circundava a so petrita cù calidez è amore.

À u primu, u reptile era ambittered, perchè per un bellu pezzu, era malatu è ùn sapia micca affettu, o preoccupa. Ma pocu à pocu tempu Manuel recuperò, u so friddu corpu scorrau, è diventò un lizardu assai lucali è grata.

Savannah compara u mondu per u kitten. A zitella dichjarà chì a so petita hè affettuosa cù i persone, sapi dumandà a nutizie è l'insinumenti à u desideriu di piglià un bagnu. Comu tutti i rèttili, Manuel amarà i prucessi di l'acqua, divene in piscina è ghjucanu sottu u pudili di a splutazioni. A l'ànima ùn micca micca frigorifício l'anziani li vestiti cù sacchetti di curiusità, strappa una manta è ancu dorme vicinu. Hà soru, Manuel ùn hè micca in tutte dichettu cun u contactu vicinu cù l'omu, anchi si u Varese di u Cap Varanas hè unicu micca spumante.

Quandu guardemu à l'amici chjina di Savannah è a so petite, dùbitu chì i reptili sò stati friddi è micca affettuosu. E duie alcune alcuni?