Attentu: 15 di e criati periculosi in u pianeta

A natura pò inspirà è scantatu cù i so creazioni. In u mondu di a flora è a fauna, ci hè qualcosa bella, è hè quella chì fai chì vulete firmà à fughjà, per ùn traslassione cun ella.

Oghje, parlanu di i rapprisentanti di a fauna, à vista di quale parechji in i vini sò stati friddi sangue. A strada, se un ghjornu in vaganzi vi vede un pezzu di culore, chì vulete tuccallu, hè megliu per pensà à avessà se deve esse fattu. E perchè, scummigghiassi ora.

1. Pulp psychedelic

In u mondu scentificatu, sta criatura hè chjamata octopus annantu à u celu chì stanu in e costi di l'Oceanu Pacificu, in a maiò parte di casi, vicinu à a costa sur di New South Wales è l'Australia Meridionale. U so scambiu di culore per pare pare pare psychedelicu. Fascineghja è teme à u stessu tempu. Ma questu u polopu ùn hè micca cusì innocu cum'è putissi parirà à u primu sguardu. Sì pettu à a so vittima, poi immediatamente allibera una neurotoxinata potente. È se ùn avete micca circuncarà immediatamente aiutica medica, pudete murite da fallimentu respiratorju, in altri palori, da suffocazione. Allora si sò quede da stu omu gufu.

2. Scorpion di una stura periculu picca

Sì avutu un passaportu, quandu sò stati registrati cum'è Parabuthus transvaalicus. Cum'è a cobra, questa criatura bonita, relative à u genus di l'scorpioni di u desfanu africanu, ponu spruce u so velu à una distanza di un metru. Hè bellu chì ùn porta micca a morte, ma u puntu negativu hè chì, dopu avè arristatu in l'ochji, prupone caghjenu ardenti è temporale.

3. Cane di mari di Shchuchya o Sarcastic Fringehead

Questu pesciu hè una prova viva chì a dimensione ùn importa micca sempre. Questa bellezza pò esse truvata longu a costa di u Pacificu, accuminciannu di San Francisco e finisci cù l'istatu mexicà di a Baja California. I pesci insolitichi sò cunnisciuti per i so bocca grande. U nome ùn hè micca nunda. Allora, si fugliali defendi u so territoriu, in a maiò parte di i casi cumportanu aggressivamente, è à a vista di u strangeru, una bocca enorme è un numeru nùmmuru di denti persequitammi immediatamenti andà in battaglia. Inoltre, anu riittatu à rimpruverete diverse.

4. Sandy ef o semplice una serpente, chì hè megliu ùn cuntattà

Stu reptile viiu in u territoriu di l'antica URSS in loess and clay deserts, in i penali di u fiumu è in cunti di l'arbusti. À a vista di una persona o di qualchì altru amuzaghju, l'efa sandy emetti un sonu rustlante forti da a friczione di anelli serrati. U so velu cuntene tossini chì causanu emorrazioni internu.

5. Tiburgiu pagatu o pretendore à u rolu principalu in i pelle di horror

Cumpagnia, questu pesciu hè più com'è una anguilla o una serpente per mare. Vive in l'acqui di u Pacificu è di l'Oceanu Atlanticu. Duranti a caccia, ella dale u so corpu è si fa un lampunciu per avanzarà. Questu animale hà parechji documenti di denti forti. A bona nova hè chì u piace, chì u chjamatu hè ancu chjamatu, ùn pò micca impone l'amminazzioni à l'omu, ma a so apparenza sola puderete annunzà ancu l'più atreventi.

6. Siphonophora

E sta criatura ùn vi nun ricurdava di un ghost or a medusa? Viu in a colonna d'acqua. Eccu questu hè terribili, ma ùn hè u so aspettu, ma chì hè venenu. Nantu à a pelle di a so vittima, sta criatura abbandera cicatrisce gruscia di grandezza considerable, chì pò causà reaczioni allergii, scuncu è ferite.

7. Hohlach

Questa milaha (anche, quarchi so aspettu pò esse scantu) vive in area remota da l'Atlànticu Nurmale è si riferisce à l'animali in perdizzione di l'animali. Hè un veru rapprisintativu di a famiglia di fossa. Beretik, situatu solu nantu à i capi di i masci, ùn hè à nunda, ma una cavità nasale, chì u cappucciu spunta è sopra sopra à l'acqua. In modu, l'infenechuli à volte chì sente perchè. In cungozione à una persona hè assicurama micca aggressivu, ma se l'ultima invade u so territoriu è prova di dà a so famiglia sana, u capu masculu, senza esitazioni, per intercede per a so famiglia.

8. L'aranica più veluosa - brasiliana

Questa aranciu hè ricunnisciuta com'è u più veluoso in u mondu è hè listatu in u Guinness Book of Records. Hè chjamatu ancu Spider-Soldier. E à volte una aranciata di banana (per a ragiunata ch'elli campanu in parechje di banane). Artropodi vanu in a parti di l'America Centrale è Sudamerica. Sensibilizà una minaccia, ellu rinfrisca i peri, pruvatu di scantu l'inemicu. U mumentu di questa mohnatik in pocu minuti pò privà una persona di vita.

9. U Palazzu Biancu

Un grandu canardu biancu, carretoduone, un ogre hè u nomu di u stessu piscatu chì vive in e custieri di u californiu, l'Australia, u New Zealand è a Republica di Sudafrica. Spessu apparece in u Mari Rossu, da a costa di Cuba, u Brasil, l'Argentina è a Bahamas. A strada, a forza di u muzzicu di questu pesciu pò alcuni 18.216 N. Hè interessante chì u tibitu biancu attacca à i bufalini è surferiti, chì da u fondu u so siluette s'assumiglia pinnipedi. Inoltre, i circhificaturi cirtranu chì questu big fish mettite oggetti incusculati (cum'è a ghjente) solu perchè ellu intende à determinà per elli si si è comestible o micca.

10. Crocodile

Comu si cunnosce, tra di sti rèttili trà i raprisintanti di u mondu animali, u mumentu più forte. Certi sò ùn sò micca paura di persone. Cusì, u coccòdulu di u Nilu percive una persona com'è alimentariu potenzale, è, sicondu statistiche, 200-1000 persone per l'annu spuntanu da i so denti. L'attuali di Crocodile, cum'è in l'acqua, è nantu à a spiaggia. Inoltre, ponu turnà una barca di lignu è rigalu cun regina cù i passageri.

11. Ant Bullet o Bullet Ant

Hè una gran furesta tropicale, chì a larga di corpu si allora 3 cm. Vive in Centrale è Sudamerica, Honduras, Nicaragua, Colombie, Venezuela, Brasil, Ecuador. In modu, hè spissu chjamatu ant-killer è un ant-24 hours. Se una persona ùn amminstenu micca, l'insecte ùn si pò micca cura. S'ellu si scanta, avete senti un sullofonu, chì s'assumiglia un denote, chì ghjè accumpagnatu da un arricchinu micca assai piacevule. Sapete chì questu hè un signalu d'avvicina è hè megliu per fà immediatamente e so peri. A muzzicuna di quessa parmetta hè spessu paragunata cù un arma di focu. Allora, pruvucarà u nìuru di a pelle, paralisi tempurane è u dolore durendu in u ghjornu. A strada, a larghezza di l'attuali di una ant hè 4 mm.

12. Dartworms o ranocchi più velużi di u mondu

Quessi anfibbiani vivenu in l'America Centrale è Sudamerica, in i chjosi di Bolivia, Colombia, Ecuador, Venezuela, u Perù è Panamà. Ancu u fattu chì e ranocchi anu un ticu statura (finu à 3 cm), sò ricunnisciuti com'è u più veluoso in u mondu. A so pelle hè impregnata da i glándulas, chì emettenu una quantità di sustanzi periculosi, chì ponu cullà 20 persone. U veru causa paralizazione respiratorja, l'arritmia cardiaque, è in casi maiori, dopu à 20 minuti una persona morse. No solu chì u velu hà travagliatu, hè abbastanza per entra in u sangue da a mucosa, o di petite fissure nantu à a pelle. U più bruttu hè chì ùn hè statu truvatu micca antidoto finu.

13 U Komodo Varanu

Unu di i lagardi più grande di u pianeta. A strada, u Komodo Varan hà vive in parechji isuli d'Indonésia. L'individuali adulti pisanu 40-60 kg, è a larghezza di u zuccaru righjuneghja 3 m. Questu lagarto hè principarmenti fugliale nantu à capri salvatichi, carrione, cervi, búfalus, ma l'attacchi à una persona hè micca pocu cumuni. Oghje chì ghjè in a stagione secca, quandu a lucertula ùn hà nunda di manghjà.

14. Annamaria di mari è Chironex fleckeri

Sò stati sò midunnuli poisonous cun 60 tentacles, chì a lunghizza hè 4 m. In ogni tentaculu ci sò circa 5 000 ciliuli cù sustanzi siventi, chì hè abbastanza per fallu 60 persone. Una cupola di meduna alcuna a scala di basca. Videvi mari hè stanu in e caldi di u Australia di u nord è in l'Asia sudu. A meduna ardenti propriu un severu dulore. U velu afecta u sistema nervoso, a pelle è u cori.

15. Almiqvi

Ancu è chjamatu un fretu. Hè un grande animali, chì a lunghezza di u corpu hè 32 cm. Pò esse cunfortu cù ratu è musche. Almiqvi si trova in Haiti è Cuba. Questu hè unu di i pochi volte di mamifoli pumati. È hè a saliva chì hè veluosa. U più interessante hè chì ùn anu micca avutu l'immunità à u so propiu velenu. Hè per quessa, spessu in battalji cù Almiqui, morse ancu di piccati chjaramente.