Un amori spellatu di Ivan Kupala

A festa di Ivan Kupala hè un tempu quandu a magia anu un putere tremendu è chì ognunu hà a pussibilità di prufittà di u so bè. Parechji ragazze sulitarii facenu un corpu di l'amore in Ivan Kupala, per attaccà l'omu li piaciunu. Ci hè una legenda chì, se truvate un fernando fiorente è sceglie un fiordu, invece una persona sera felice è ricca per a vita. Ùn pudete micca fà affissà annantu à un omu maritatu in una notte di battaglia, perchè queste averebbe seriu consegni màgichi.

Amori spell on un omu di Ivan Kupala cù un felce

Dapoi u tempu anticu, e zitate ponnu attaccà à un omu à quellu chì hà vintu cù tutte e so vita felice è in amore. Per fà u ritu, andarete in u boscu, truvà un fernu è ciappi assai foglie. Dopu quì, truvate l'aspenu, posa cun elli è si vantava cù ferries, dicendu e seguenti parole:

"Seche, grass, sece, spiaggia".

Lassamu ancu seccu

Perchè meu caru amicu

Servitore di Diu (nome). Amen ".

Dopu à quessa, e foglie sò stati attaccati à l'aspenu è vultà in casa senza retrocede. Hè impurtante micca di parlà à qualchissia nantu à a strada.

Un amori di l'amica di Ivan Kupala in una cammisa

L'amuri sò fugliale micca solu da chjucchi singuli, ma ancu cù e donne chì vulianu un omu per esse sempre vicinu è ùn stanu fighjendu à altre donne. Prima di Ivan Kupala, pigliate a cammisa di a mugliera è a so stonda nantu à a casa, è poi, pate nantu à i so pedi è dicenu cusì custera:

"Ddiu,

U mondu hè u mo moistru,

L'acqua estinta u focu,

E voi, servitore di Diu (nome),

Me, servitore di Diu (nome),

Ùn tocchi!

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre

È per tuttu eternità. Amen ".

Spellata forti di Ivan Kupala in u focu

Stu rituali hè cunzidiratu unu di i più putenti, è deve esse fatte nantu à a notte di Ivan Kupala in fronte di u focu. Hè impurtante chì ci hè un ughjettu di adorazione nantu à a festa. Fighjate a foglia è dite questi parolle:

"U focu hè ardente ardenti,

A notte brillarà, illuminà,

U sicretu di l'amuri m'aiutravu,

(nomu) per cuscinu à sè stessu.

Appena cuminciamu à ellu,

Love passionate pour pour.

U focu di u nostru amori si ligà,

I nostri cori si unera per sempre ".

Dopu chì u luglio hè statu legatu, hè necessariu, cù l'ughjettu di l'adorazione, per saltà annantu à a bonfire. Hè impurtante di mantene e mani è ùn lascià entre elli in u saltu.

L'ortu à Ivan Kupala nantu à l'erba

Ragioni solitaria puderà ferà una puzione magica d'amori. Per questu scopu, hè prima necessariu di cullà a cullezione d'arbetta, chì includenu clover, cardo è cuckoo è ciappi. Dopu à mezzanotti, ci tenete stà in casa solu, mette un prugne di acqua nantu à u stufa per inizià a ferraghju a puzioni. Quandu u fogghiu di acqua, tromba in quattru pellici di clover, u capu di un cardo è una fioritura di cori di cuccu. Stir the potion cun un cuteddu, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Ferrai, u me puzzu, furore,

Piglia tuttu u dulcezza da i campi,

Pigliate u duminiu vegetali,

Reciclarle nera in pratica.

Cum'è u mondu cristianu tutale

Amori praticchi è campi,

So and (such and such)

Extremamente amatu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre

È per tuttu eternità. Amen ".

Pozza di pozzu, è poi, mettite in e favori di un omu amatu.