Kim Kardashian hà scrittu un prucessu curioso nantu à l'etichettu è i attitudini in u feminismu

A ghjudicazione di quante spessu in a pressione uccidintali principià à prisarrate culonni di celebriti dedicati à tematichi di u feminismu, questu hè digià divintatu quarchi nova tendenza. Celebrità di tutti i raffi sprigiunu a so opere annantu à questa mena: questu hè scrittu da e famosi famosi è ancu di Barack Obama! Di sicuru, Kim Kardashian ùn pò stà in silenziu è continuò a discussione di stu tema ...

Dopu à Jennifer Aniston, Renee Zellweger è Ashley Graham, u canali TV rinfriscatu à dedicà un prucessu chjaru à u prublema di l'ugualità, ma avvicinava stu travagliu da una parte inesperu. Ùn averia micca Kim Kardashian!

Leghje ancu

Ùn avete micca cridutu, ma a diversità di i famosi esmentati, a bellezza Kim ùn si pensa micca una feminista. Eccu cumu l'appiecanu nantu à u so situ web personale:

"Quale hè un" feminista "? In my understanding - questa hè a persona chì prumova per i diritti à diritti (à l'ambiente è di a civile). In questu casu, u sessu in stu casu ùn importa micca. Un tali persone favurite i so dritti i oportunità per l'omi è di a donne chì tocca à ottene l'educazione, u travagliu, u modu di vita è a percepzioni di u corpu.

Ùn dividite micca in i categorii

Aiuttu, Kim sustinite chì, per fassi sguardi nantu à e persone, certe richiamati, ùn facenu micca u nostru munnu, ma più in u cuntrariu. A divisioni in categurie cum'è u principiu sessuale o cum'è sexuale, secondu u culore di a pelle, fa a so secrezia fragmentata è a persone limitata in a so scelta:

"Sò un omu, è aghju penseri, senteri, dubbii. Ùn vogliu micca fà chì qualchissia pruvate di mette in i mio cunvinzioni in un pocu unicu. Eppo sempre i luttà per i diritti di u "sexu morsa" è indetta per esempiu chì avemu u dirittu di rializazioni d'autore. Sò micca bisognu di marcà a mio scelta è veddi nantu à u mondu.