Violazione di u ciclu menstruali

U ciclu menstruali dura da 21 à 35 ghjorni, durante ellu quandu una varietica di trasfurmazioni facianu in u corpu, causatu da l'accionamentu di l'hormone. U principiu di u ciclu hè u primu ghjornu di u sangramentu menstruali, chì normalment ùn deve micca esse 7 i ghjorni. Continuate u ciculu finu à a menstruazione dopu. Ogni fasi di u ciclu ci hè sottu a influenza di diversi hormoni chì furnisce a funziunalità di u sistema riputtivu di e donne. Per ogni donna, a durata di u ciculu tutale è a durazione di a menstruazione sò individuali, è u criticu principalu di a salute hè a regulezza è l'absentie di sensazioni dolorosa. Qualchidine viulazione di u ciclu menstruali in ginekulugia sò cunsiderate cum'è e cundizioni chì deve diagnostichi è trattamentu. I casi di u ciclu menstruali pò varià, chì varieghja da l'estresse è u debilitamentu di l'immunità è finisce cù malati gravi. In ogni casu, a saliera puntuale di l'anormalità pò impediscenu u sviluppu di e malatie serii, per esempiu, tumuri maligni.

Causes di l'irregularità menstruali

Cause è trattamentu di e viulazione di u ciclu menstruali pò esse determinatu solu per un especialista, basatu in una stategia dilettante. I causi cchiù cumuni di l'irreguliarità menstruale sò malati infittivi o infittivi di l'organi genitali, i disordini hormonii, i malatii di u sistema nervu è endocrinu. In più, i disturbazioni pò esse causatu da fatturi strani, salizziunale, cambiamenti in cundizioni climatichi, overfatigue, sibbitu di diminuzione o d'aumentu di pisu corpu, ingesta di contraceptivi orali. Ci hè ancu disfunutu funziunali di u ciculu, risultatu da e crescenu d'età o un certu effettu nantu à u corpu. Per esempiu, doppu a parti o l'abortu, a intervenzione biulogica, durante a furmazione di u ciculu di e zitelli, è in u periodu di a menoparusale in e donne. Duranti stu viulazione hè necessariu di cunsultà cù u mèdicu assistente chì aiutavà à decisione chì viulazione sò a norma è quali esse bisognu d'intervenzione.

Per separà, si nuta chì e causazione di e viulazione di u ciclu menstruali in i zitelli ùn pò micca esse assuciatu cù a furmazione di u ciculu. In u primu dui anni dopu à l'iniziu di a menarche (u primu periu menstrudu), u ciclu menstruali hè stabilitu solu, per quessu variazzioni permettenu. Ma dopu chì u ciclu ci hè stabilitu, e viulazione sò una occasione per una visita à u duttore. Inoltre, u mutivu di l'esame hè troppu tempiu o troppu tardi per a menarche, amenorrea (assenza di menstruazione) à 16 anni o dopu à l'iniziu di menarche.

Per u diagnosticu è u trattamentu di l'irregularità menstruali, hè necessariu di studià a storia di a malatia (anamnesis), testi generali, studii hormonali, endometriali è genitali. Puderete puru necessariu un esame di un endocrinologu, neurologist è ancu un cardologu. In certi casi, i causati di e viulazione sò interrelati, è a causa primaria ùn ponu micca stabilitu. Per esempiu, l'amigdalitis crònii ponu influenzallu u sistema riproduttivu è causanu inflammazioni di l'ovari, chì anu da influenzà a produzzione d'hormone, chì causeranu un cicu è influenza in u sistema endocrinu. Ancu cun u scrutgiu suttumu, hè difficiule di stabilisce ciò chì divintò a causa di i disturbi, ma curabildu tutti i malatii esistenti, seranu possibbili per impediscenu u sviluppu di a inflamazioni ovari, u sistema endocrinu è, per consensi, nurmalizà u ciclu menstruali. Trattamentu di disordini menstruali U cicittu pò esse basatu nantu à a nurmalizazione di u fondu hormone, chì in turnarà ancu avè un effettu pusitivu in altri sistemi di corpu. Per impidiscerà di malfuncionazione di u corpu, u trattamentu duverà esse integrale, soprattuttu s'ellu ci hè una correlazione trà e malatie di i diversi organi è sistemi.

A normalizazione di u sonnu, l'eserciziu moderatu, cù u restu riposu, l'exercici, andendu in l'altezza, nutrazione propria è vitamini in casu di disordini di u ciclu menstruali cuntribuiscenu à a miglizione di l'organiziu tutale è acceleranu a ricuperazione di u ciculu.