Peon nutrition in u vaghjimu

Per assicurà chì a picònia hè sana è piace à l'ochju no solamente cun frondoso frondoso verde, ma ancu cù una bundanza di ciucciu chì ciuriscenu, u siveru bisognu di mantene u nivellu necessariu di nutrizi è traccia elementi. Ùn hè micca sicretu chì a furmazione di ogni novu bug solu deve assai forza da l'arbulu, hè più piacevule d'omplete senza alimentazione supplementari. Inoltre, l'arbulu diffezziunosu senza stimulazioni supplementu spessu ùn deve tempu di fà a cantina necessaria di stili, malamenti hibernate è degenevule à pocu. Hè per quessa chì l'alimentazione di pione hè cusì impurtante, soprattuttu l'alimentazione di peonii in u castagnu dopu à u fiori, chì dà l'arbulu l'oppurtunità di guariscenza forze per l'inguernu è sirviziu com base per u sviluppu sviluppatu è splendore l'annu dopu.

Addituzione di peonii dopu à fioritura

Comu si cunnosce, durante una peone di staghjunzione deve esse alimentatu da almenu trè volte: immediatamente dopu l'apparizione di i primi rimèssi da u pianu, durante e stagione è dopu à fioritura. Ogni cunta di sti furnisce hè assai impurtante in a vita di i ponizii è ùn avete micca trascuratatu micca di elli. Ci hè una parolla chì i primi dui anni di vita ùn sò micca precisamente necessari per plantate appiccicatu, per quessa, avè un complexe di fertilizzante in a pianta, una picònia. Infatti, u sistema radicali di u bughju ghjovanu ùn hè micca capacitu per ottene i nutrienti necessarii da u pitu di u sembra, per quessa, hè sempre necessariu di furnisce i peonii da u primu annu dopu a sesta. L'alimentazione in autunnale di pioni averebbe necessariamente un ingrossu di potasio è fosforu. I boni risultati sò uttene per fertilizà i pioni cun un fertilizante di u complexu di u ochju, cum'è «Kemira-autumn» o «Kemira-universal». In più di fertilizà sti fertilizzanti, u cumplicatu di e misure di a cura di i pelini in u vaghjimu d'avè includeu u mulching obligatoriu, chì duverà esse seguità da trimmed terra di i peonii. Per mulch, pudete usà peat mixed with bone meal, compost or sawdust, pouring un capu di almenu 15 cm in grossu.

Peoni alimentari in u pani in bocca

Speaking about the autumn feeding of peonies, hè particulare necessariu di allocà u top-dressing di pioni cun u panne di centole. Questu modu assicurativu simplice è di cuntribuzione un bellu risultati, chì vi permettenu di esse forti panii forti è lushly flowering peonies. Per appruntà u fertilizante, bisognu à piglià un pane di pane di centole è trasfurmassi in l'acqua per 12 ore, è poi dissolvi u mistieru resultante in un buccu di acqua. L'alimentazione di pani averebbe currettamente cù i peonii à un ritmu di 1 litru per ogni arbulu.