Chloe Kardashian fila per u divorziu cù Lamar Odom

Chloe Kardashian hè fatta da una futile relazione cù Lamar Odom è hà da esse u fatta di u matrimoniu. A sorella de 31 anni, Kim Kardashian, firmatu tutti i documenti necessarisi per u divorziu è u so avucatu hà personalmente a purtaru à u ghjùdice. A strada, a stella di u veru veru ùn diferenzia micca in l'uriginale, indici "diffezziunezze cuncordabile" cum'è a ragiunità di parting.

Move on

A decisione finali di Chloe ùn hè micca piacevule. "In oghji in la regula ùn aghju micca cridutu in divorziu", dice. Ma, sicondu a bellezza, in u so casu cù Lamar, hà righjuntu u puntu chì hè necessariu di fà una scelta, cura di a so salute mentale, pruteggiendu, è esse felice.

Leghje ancu

Soap opera

Un gruppu bascu di bascu è un rappresentante di a famiglia intruducta vulia divorziam in 2013. Mentre chì i partiti erani arrastancianu u so tempu, l'infirtitori succidìanu cù Odom. Hè cagiunatu à u cumbiu è u cunjetu hà pensatu chì ùn pudia micca escebbe à questu un tempu difficultu è passò a notte à a coperazione di un addicte di droga. Avà l'ex-atleta hè statu venutu da i trappi.

Kardashian era pensendu à un regnu bellu à Lamar è anu pigliatu l'idea di ghjucà una seconda vita, ma hè ovvidu chì a voce di a raggiuni era più forte chì l'illusions bugies per pegà u tazza rotte.