Temi di toti

Incredibly, triphobobia - u scantu di i buchi è i fori, hè cun una una di e fobi cumuni.

Sò assai e sò terribili!

E persone chì anu spiecatu in un horroru e disgustatu davanti à l'accumulazione di numerosi tocu, a maiò parte di tene chjude. Pò esse scusati à morte cun un film di burbuila d'embacchura o un chjosu peru ordinariu. À u veru "pussibbu" di trifùfobia, pare chì quì chì hè quarchi terribili in queste bughjetti è à a vista di u cluster cluster of small holes, puderia sentisce un sentimentu di nausea, tremulu, prunezza nervosa, o ancu un sensu chì a so pelle principia da lentamente apaga.


Induve sò i teme?

I sicliòcenu cridanu chì e razzi di tali teme di i buchi è i buchjoli deve esse cercati in u nostru passatu distanti. Appena, in tempi preistòrichi, a ghjente si attraversu una forma di vita (chì pò esse duie animali è i vegetali), chì hà una forma simili è porta un periculu in forma di velu o un agente nervu. A memoria genetica umana ùn prova à ùn scorri micca di i so archivi (ùn sapere ciò chì pò cumprà). Una sola informazioni (quellu chì, probabbilmente, ùn esse micca necessariu in un futuru vicinu), spurga, è una altra, più necessaria, magazzini nantu à schedari ricercati in più. A memoria genetica di trifughi di certu puntu hà dicisu chì ora hè u tempu di prutege u so "maestru" da u periculu, cumandesi, in u so avutu, da i numerosi toti culligati in un locu è attribuitu cù teme di ripressi tote. Ma ùn puderebbe fà rallegà per esse ghjustu. In u mondu animali mudernu, parechji rappresentanti cù un apparenza simili sò abbastanza. Per esempiu, un polpo annu o cobra, chì a pelle hè assai simili à un cluster d'agenze di cluster. E duie sti credi, avessanu, sò venti Cusì, pudemu dì chì in i persone chì soffrenu di a trifophobia, a memoria genetica hè simplicemente assicurata.

Oghje, tali fobia hè cusì cusì aguda chì una persona hà un scantu di toti in u corpu, è ùn hè micca solu per foros di piercing, ma ancu à i semplici peri nantu à a pelle. Questu trifobu pare chì esse alcunu pocu microrganismu in piacè di i verme.

U timore di piccani forti pò esse manifesciutu da teme à i pani di melò, chì e razziamente sò ancu prubabilmente in l'età di a roccia, quandu l'apicheria pareva esse assai più grande minacciusa à l'omu ca ora, è a vuluntà di manghjalli i carichi fu purtatu incù cunsevani sfàzii per i nostri ancisteri distanti.

Mètode di trattamentu

U trattamentu di trifùfobu addipenni di l'u stadiu di u so sviluppu. Sì i pacienti si sparghji miserabbili à a vista di i buchi, in seguitu sò sempre assai esercizii di respirazione o l'observazione visuale di belle bellezza, cambiante d'imaghjini, cambià l'imaghjinezza cù i buchi. Poco a poco, la gente deja de tener miedo de ellas. Ma se u scantu di i buchi hà passatu à una stampa particulari particularmente, in u quale hè pussibule cunvulsioni è cunvulsioni, hè adupratu issa terapia medicamentosa, apposta da eliminà i sintomi psicosomatiques.