U prughjettu "Sex and the City" torna à i schernu?

Per a prima volta u spettore puderia vede l'avventura di quattru amanti Carrie, Samantha, Miranda è Charlotte più di 20 anni fà. A serie "Sex and the City" hà cunquistatu i corazioni di e donne chì dopu a so termine in u feraghju di u 2004 hà dicisu di sparà e duie films. L'ultime, intitulé "Sexe è a cità 2", hè stata liberata in u 2010, ma ancu ci hè sempre parlu di u fattu chì pò esse micca l'ultima.

L'attori cunfirmaronna a pussibilità di una secunna

Da u tempu à u tempu in a stampa hè una informazioni chì hè pussibule liberate a cuntinuazione di a cinta legendaria. Comu regula, u direttore di una scena Michael Patrick King riplica, ma unu di questi ghjorni ùn ci hè una appiecazione di Sarah Jessica Parker chì in u filmu hà svolutu un rolu di Carrie. Ci dici chì tutti ognunu occupatu di discussione di travagliu più in stu prughjettu. Nimu di l'attrìzii chì avianu u ghjocu di i caratteri principale, ùn ùn hè scosa di participà à questu. Inoltre, King hà digià un scrittore scrittu, ma ancu e so dettu sò sempre prima di diventà. In questu formatu è quandu u novu prughjettu "Sex in the Big City" serà liberatu, ùn hè micca chjaru bellu, ma Sara hà assicuratu chì era micca tantu d'aspittà.

Dopu sta parolla, i ghjurnalisti èranu attuali Willie Garzon, chì hà ghjucatu in a film Stanford Blatch, dicendu:

"Sugnu 100% sicura chì Sara è Michael anu piglieti una sinopsi di a nova filma nantu à a tavula, regardless of whether it's a series or a tape full-length. Saria stupidu per abbandunà u prugettu chì a ghjente aspetta. E, analizà a popularizazione frenu di a film, ùn pò micca capisce ciò chì attrae l'audience. Probabilmente, ùn hè micca l'ultimu rolu chì u scrittore è u dirittore puderanu combattà e so stuzzichini immubiliarii di eroine, i so belli è chjusi è situazioni incù a stanza. In generale, i fanni di a serie si vede in ste nisa, è questu hè piacevule. Eccu, ci sarà una prossione sughjura prestu ".
Leghje ancu

L'argumentu senza pretensione di u grande filmu

A serie "Sex and the City" hè statu spostata da u canali TV NVO per 6 anni. A film hè statu filmatu cumu secondu l'scena di Darren Stahr è combina u genere di u melodrama è a cummedia. A serie hè stata di 6 stagioni, in u quale u chjaru principali ùn hè micca cambiatu.

"Sex and the City" hà u viscuvaru in New York è cunfondi di quattru amichi chì sò più di 30. A film raises issues of women in society, feminismu, diverse aspetti di a vita sessuale, relazione cù l'omi è assai più.