Colin Firth cù a so sposa

Colin Firth hè un attore britannicu cù assai premii in a so cullezzione, cumpresa l'Oscar. Addivendu è educatu in una famiglia modesta è prusperu, Colin hà ricivutu una educazione immubiliata, modi formate è hà un bon gustu . Un veru cavallu britannicu, cum'è u mondu sanu u cunsideranu. I paisani di Colin anu sempre statu per ellu un esempiu di una vita famiglia felice è felice, perchè ellu stessu hà criscitu un omu dipenditu decentu.

Dui Affari d'un Famusu Attore

A prima volta Colin Firth si maritò à i 29 anni in un collegiale nantu à u settore di Meg Tilly. Eranu junciuti in a pelicula "Valmon". Un annu doppu a matrimoniu, u figliolu di u figliolu William hè natu, è Meg hà cunvintaceru Colin per andà in u nordu di u Canada. Cusì l'urdinarii anni Colin Firth hà vicinu cù a so mòglia è u figliolu in u nordu è ùn ùn parevenu micca in u film è nantu à u palcuscenicu. Ma l'attore ùn hè micca pussutu vive in un desertu friddu, hà necessariu un movimentu è u sviluppu. I relazioni cù a so moglia spoiled and, in a fine, si divorziaru.

A so siconda seconda era Italiane Libya Giugiolli. Si sò ncuntrati in America. Libia era dopu un direttore assistentore, chì stava frittu una figura cù Colin. Dopu questu, i amanti ùn sò micca parted. A famiglia di Libbia hè amigable, è hè assai simili à u so u so maritu futuru. Prima di fà una offerta, Colin, cum'è un veru cavallu, hà dumandatu i benedizzioni di u so babbu. Uni pochi anni dopu à u matrimoniu, a coppia hà dui fabulosi figlioli: Luke è Matteo.

Leghje ancu

Colin Firth, a so mòglia è i figlioli volte in alternativu in u Regnu Unitu, in Italia. Colin hà avutu apprezzatu a lingua Italiana è hà acquistatu una casa vicinu à a Milano. Ma ùn ùn micca di scurdà di cumunicà cù u so primu figliu, Gugliermu, chì stà in l'USA è ancu esse un attore. A ora, Colin Firth hè maritata à Libya Jujolli durante 18 anni, è cum'è a cap di a famigghia stessu dici:

A me moglia hè a donna più bella. Per Hollywood, 18 anni sò longu u tempu, ma seju chì sò sempre seranu inseme.