I fatti novi di a vita privata di Diana anu publicitatu: a lotta contru bulimia è a rivalità cù Camilla Parker-Bowles

In 1992, era publicatu un libru about Princess Diane, un journalist Andrew Morton. Ci eranu parechji stori interessanti in ella, sveltu a so vita persunale, ma micca tutti. A più recenti, u libru di una nova versione di l'edizione stampata hè annunziata, chì pareva nantu à i burselli à a fini di ghjugnu di questu annu. Pubblicarii riperturi di audio personale è e riflessioni di a principessa riguardanti l'amore risicu per u cunjunore è assai più.

Principessa Diana è u Prince Charles

Diana ùn hà micca pussutu trattà a bulimia

L'arburuchju d'àmbulu sicretu cù e riflessione di a principessa era guardatu da parechji anni da un amicu di Diana James Coulthurs. Circa un annu, decide di dà à Morton, per trasmisore à u pòpulu a tragedia di a destinazione di Diana. Prima nantu à sta film pudete sèntelu a storia di a futura sposa di Carlu com'è ùn puderebbe trattà cù bulimia:

"Dopu intrèdeu cù u prìncipi, ellu hà cumportatu un pocu stranu. Quandu abbianu è dicia chì sò fatto. Sugnu tantu aghjustatu, cusì chì ùn pudia manghjalli è sughjettu in pazu. A basa di questu, aghju cuminciatu à prugressà annantu à bulimia nervosa, chì pruvucò una perda di pesu di pisu. Cusì, per esempiu, quandu era stata misurata per un vestitutu di vestite, averevi 29 pulgati à a cintura, è dopu pocu mesi, u ghjornu di e casate, 23 è mezzo. Allora i mo amichi è a famiglia parvenu chì sta perdita di pisu hè u causata di l'esperienze prima di u matrimoniu, ma era micca cusì. I mi più grande prupietà sò pruvucati da a rilazioni di u mo futuru maritu cù Camilla Parker-Bowles, perch'ellu ùn pudia vivi senza pacìfica ".
Princess Diana
Principessa Diana è Camilla Parker-Bowles

Diana hà aspessu chì Charles puderia amà

Avà, quandu hè chjarificatu da a vita di u prìncipi Carlu è di a so moglia Diana, diventene chjaru chì, si ùn era micca per i so parenti, sta unioni ùn esiste micca à tutti. Allora a Principessa cuntene nantu à a rapportu trà ella è u prìncipe:

"Carlu mi vittiru l'ideal di un omu. Iò assai. Stu sensu si sviluppau prima visione, grande è senza tante. Ma paria ancu chì ùn era micca cusì. Inviu u mo spianore avanti è ùn pudia vede. Eppuru era sicuru chì sò a donna più riesta in questu munnu. Carlu pruvò circàriti, cumu avissi da, ma ùn avè micca guvernieghja u tempu. E sempre ùn ci piaciu micca qualcosa di mè, è assai, induve, anu annitatu. Carlu constantemente rimarche annantu à a me cintura, per cunsiderà enormu. Sapiu chì ùn era micca mè, ma chì ùn hà micca sentutu i mo sentimi per mè cum'è Camille, ma aghju vissutu in l'speranza chì ellu puderia amà. Pruvatu assai difficiuli di fà tuttu ciò chì Carlu era bellu à mè, ma u mo ricusculai constantemente. Saputo chì Carlu pensendu senza cura di Camille è si cumpareghja cun ella tuttu u tempu, ma pensavvi chì dopu à a matrimoniu tuttu u so pesadellu duveria. Ci hè vultatu chì ancu in a luna di miele hà spesu assai ore à u telefunu cù ella, più ca mè.
Diana fù artificialmente rifiuta da Carlu
Leghje ancu

Diana hà parlatu un pocu annantu à u matrimoniu

Dopu fattu, a princesa decide di "svià" in u so ghjornu cù a casale di Charles:

"Per assai persone, u matrimoniu hè qualcosa fabulosa, magica è assai piacevule. In ogni modu, per mè, quantu à u mo maritu, u nostru casu hè paragune à una catastrupia. A mi bulimia hà avanzatu ogni ghjornu è a notte prima di a ceremonia, ùn aghju passatu à tuttu. Quella notte passava cu a mo sorella Jane, chì ùn hà micca cridutu chì sta maladie puderia fà mi sentu accussì fame. I manciava tuttu ciò chì aghju vistu, durò assai ore. In più di glutoniu, ùn sò micca esse parte di depressione, l'excitamentu nervu è u pensamentu chì Charles è Camilla sò sempri insieme. Dicenu chì u ghjornu di u casu avete bisognu di pensà à u vostru maritu avanti, è ancu pensendu à a so patrona. Mi perseguite à Camilla per un veru, perchè mi cunniscia à u 100% chì era quì. E aghju vistu! Questa donna si stende entre i ghjente in una vestite grisa è un caprettu cù un velu. Emu hè intolerablemente doloroso. Era terribili Quandu a funzioni hè stata data, era statu dettu chì Charles era ancu circate l'ochji di Camille. A ddu momentu ùn hà micca sdignatu di mè, ma da ella. Dopu questu, hà cuminciatu à perseguite in i sònnii è pinsamenti. Iu era vicinu à l'espansione nervosa. U nostru matrimoniu hè stata un grande sbagliu, cum'è i sòvuli chì Charles m'hà mai amà.
A matrimoniu di u prìncipi Carlu è di a principessa Diana
I parenti insistissi à a tola di Charles è Diana
Prince Charles cun Camilla Parker-Bowles