Wat Sisaket


A principale principale di a capital moderna di Laos , chì enfatizeghja è palesa chì i turisti si avvianu quì hè l'abbundanza di temi buddi. No, Vientiane ùn hè micca una "paese prummisa", hè una cità offesa è attraversu, ca captivanu cù a so serenità. Templi buddistini só sullevate stu ambiente, facendu l'imprese ancu brillanti. È trà a massa cumana di siti riliggiusi , piglià u tempu per visità a vera gemma di queste locu - Wat Sisaket, cunnisciutu ancu Wat Sisaketsata Sahatsaham.

Chì hè interessante per Wat Sisaket per i turisti?

A storia di stu tèmpiu origine in u 1818. Hè struitu nantu à l'iniziativa di u Re Chao Anna. À quell'èpuchju era educatu à a corti di Bangkok, cusì u stilu architettonicu di u Wat Sisaket in certi modi hà acquistatu similarità cù l'edificiu siamese classico. Forsi, era questu fattu chì anu guardatu u tempiu di a distruzzioni duranti l'insurgenza Chao Anu, mentri àutri monasteri foru razzati à a terra. In u 1924, i Francesi cundiscenu a so restaurazione, finisci a risturazione in u 1930. Wat Sisaket hè ragiunatu cunziddiratu u monasteru più anticu di u numeru di temuti sopraviventi in Laos.

A visite u territoriu di u monasteru hè pagatu, è u prezzu di u bigliettu hè pocu sù $ 1, cum'è u signu dici à l'entrata. In ogni casu, ùn ci hè micca listessu verificatori è monitori di u persunale di u monasteru. A fotografia hè pruibita, ma, cum'è cù a compra di e biglietti - senza cuntrollu. Wat Sisaket hè un bonu modu per acquistà di a cultura di u Laos, perchè per sordi, mentri u locu in u stessu tende à rilassate è hà una stile di maraviglia.

Interior decoration

Oghje, cù l'occhiu nuru, Wat Sisaket necessita riparazione. Ma a peculiar negligenza è i traccia di i tempi passati sò rinfuzzate l'atmosfera generale in u tempiu, causannu timore è reverenza in altri sentimenti di visitanti. U monasteru hè circundatu da una fasa imponente, chì hè cuparta di i picculi macchii di l'internu. Sò più di 2 milla stagione di Buddha di miniatura fatti di argentu è ceramica. E sti sculture di tanti dimenisuni di varii materiali, da u boscu à u bronzu, sò esposti à i stufi nantu à i nichji, è u so numeru totali hè vicinu à 300 m. Caratteristicamente, a maiò parte di sti stati cumpranu funti tipichi Laoti, è u periodu di a so creazione varieghja da i seculu XVI à u XIX.

U Sim (sala sacra) di u tempiu hè circundatu di una colonnade è di una terrazza, è u so culori di cinque nivezzu. Quì hè pussibule attraversà i so caratteristiche caratteristiche chì relate u monasteru à i bighinni in u stilu siamese. Da l'ingressu di u muru sò ancu dispusizione di nicchie cù statu Buddha. In a main room, in più di u principale, hè una altra scultura danuvata di u Naga-Buda in l'istile di Kmer. U periodu di a so creazione data di u 13u seculu.

In più di e sculture, i muri di Sim sò imbruttati da i freschi antichi mediastichi raffinati di e passati di u Buda. Uni di elli ùn anu mai ristatu, chì spiega i muderni dilapidati. I soffini di u tèmpiu sò stati ammustrati cù ornamenti i patroni fiurali.

Sicondu a legenda, una di i statu di Budda situatu in Sime hè statu chjucu da secunnu i paràmetri fisichi di Chao Anna. Inoltre, à l'altare hè una longa candilata dorata intaglio in legno, chì hè un prugettu primariu conservatu da 1819.

In u territoriu di u Wat Sisaket, ci sò più di 7 mil sculture in a forma di u Budda. Ci hè ancu statues danuvuti durante a Guerra Siamese-Laotiana in u 1828.

Cumu à u temple de Wat Sisaket?

U templeu pò esse acquistatu in taxi, tuk-tuk, o cammina à pedi. Inoltre, hè cambiatu in questu nantu à a percorsu di i più guidati acquistati di Vientiane . Da u museu nazionale Lao a pede, pudete ghjunghjite in 10 minuti.