Casteddu in Osaka


In a cità japonaise di Osaka hè u casteddu di samurai cù u stessu nomu (u Castell di Osaka), chì hè stallata di 5 piani. Hà jugatu un rollu cruciali per tuttu u paese in u piriu da u XVI à u XVII seculu.

Basic Information

U fundazione di a struttura hè statu cundotta da u cumandante Toetomi Hideyoshi in u 1583. Figurinu u casteddu in Osaka da 1585 a 1598. U so prototipu era u palazzu di Azuthi, chì appartene à Nobunaga Oda. L'edificu hè stata chjana d'esse impagliatu, ma più ambiciosu. Custruìvanu a furtizza principalamenti per prutezzione di i prucuttaturi di Swordu chì anu assaltu annantu à l'area.

U Castellu di Osaka in Giappone chjardu una zona di 1 squaritu. km è si trova a cima di una muntagna chjosa, custituita da un munimentu. A basa di a furtizza hè stata grandi piadi. A più grandi d'elli anu una larghezza di 14 m è ponu andà à una altura di 6 m. A custruzione implicatu circa 30 mila persone à u mumentu. In più di 5 pianetà, 3 nivini suttani eranu ancu fatti.

L'altitudine totali di i mura di pietra hè 20 m, sò coperto cù fogliu d'oro è sò cunsiderate essendu u più grande di u paese. A facciata di u casteddu hè circundatu da un fossa, chì hà una larghezza di circa 90 m, è a so larga hè 12 km.

Fatti storici

Sta struttura teni una storia ricca, i stages principale di quali sò i seguenti:

  1. In u 1614, u casteddu guidatu da Hideyeri hà statu capaci di sustene l'assediu di 200 000 truppi sottu u dirigenti di u shogun putulente Tokugawa Ieyasu. L'annunziu hà sipatu u fossa chì circundava, chì eranu l'elementu principalu in a fortificazione di furtizza.
  2. Un annu dopu u capu di u casteddu dicidi di scumpigghju u barrancu più longu è u so in acqua. Tokugawa hà mandatu novu un esercitu chì era statu capacitu per capturà a furtizza. Hideyery è i so genitori si suicidi. Oghje hè un signu in memoriale nantu à u situ di morte.
  3. In u 1665, un lumiunatu sbattianu a torre di u casteddu, chì purtò à un terrible focu devastanti. Doppu, a struttura era restituita.
  4. In u 1868, duranti i manifesti ligati à a risturazione Meiji, un incrucià chjappu. Dopu fattu quasi tutti l'edifizii anu arruvinatu. In l'edificazioni sopravviventi ci eranu casernu.
  5. In u 1931, l'amministrazzioni lucali facenu una ricustruzzione cumpleta, in u quale hè statu usatu un concreta rinfurzata. A torre principale è a facciata di l'edificu hà acquistatu un attempu mudernu.

Ciò chì vede in a fortezza?

Finu a ora, tali cumunzioni anu righjuntu:

I pedichi in i strutturi eranu stati cun modu specialu, senza l'aghjunzione di u mortu, perch'elli anu sappiutu sottu à terrequale. In una di i mura depicanu una battaglia, induve quasi 400.000 samurai participaru. U castellu in Osaka hè fatta in forma di un museu, induve interu tintu antichi internu è tecnulugia muderna (per esempiu, elevatori). In tutti i pani sò parechje exhibiti, chì cuntanu di a vita è a vita di u ghjornu di i patroni. Ci hè ancu un film cinematograficu, una cobdetta di observazione.

I ritratti pigliati in u casteddu di Osaka vi purtaranu à u Medievu di u Giappone è feste cù a so culore originale.

Funzioni di visita

U Castellu di Osaka in u Giappuni hè apertu à i visitori di ghjornu di 9h00 a 17h00, solu i ghjorni fistivi. U bastimentu hè circundatu da un giardinu, vicinu à u stadiu, induve i musicisti internaziunale spessu realizanu.

U costu di accissioni hè di circa $ 4 pè i zitelli più di 15 anni è per adulti. U figliolu à l'età di 14 pagu inclusione per u bigliettu ùn devi micca bisognu. In l'istituzione, a descrizzione di l'expositi è libretti sò scritti in u japonese è l'inglesi.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a cità di Osaka à u casteddu, hè megliu cumu fà i trasporti di u metro Chuo è Tanimachi à l'Osakajokoen. Cumpagnu vi ghjunghje in Tosabori. A distanza hè di circa 10 km.