Di Nagoya


Unu di i più impurtanti di a cità di Nagoya , situata nantu à a pianura di Nobe, in a parti occidentali di a Prefecture d'Aichi, hè l'anticu castellu di Nagoya. Ci hè parechje marcelli impurtanti in a storia di u Giappone assuciatu cù questu. U bastimentu, custruitu in u principiu di u seculu XVII, divintò una veru rapprata di l'architettura japonaise di quellu tempu. Oghje ghjornu Chjesa di Nagoya ùn hè micca solu un simbulu di a cità è u tesoru naziunale di u paese , ma ancu un situ turisticu populari. Inoltre, u Casteddu di Nagoya hè unu di i centu megghiu castelli è i monumenti storichi di u Giappone.

Storia di u Castellu di Nagoya

A principiu di u XVI sèculu. nantu à l'ordine di u capu di a pruvincia di Suruga, Imagawa Udzitika, nantu à a piaghja di Nobe hà custruitu una fortificazione chì era chjamata Saia Sauce. In u 1532, a furtizza era capita da Oda Nobuhide, diventendu in a so residenza. In u stessu tempu u Willard Yard hè rinite nome Nagoya. Uni pochi anni dopu, a custruzzioni cumminciò à prupietà u ghjovanu figliu di u capitu. Dopu avè l'adultu, Oda Nobunaga partissi di Nagoya è trasladu a so residenza à u Castellu di Kiyosu, situatu in u paese vicinu à a porta.

A furtizza di Nagoya hè abbandunata di parechji dicennii, u so avvilimentu hà iniziatu solu durante u regnu di Tokugawa Iyesa. In u 1609, decide di trasfurmà a residenza di u prìncipe Owari da u Kiyosu à u Nagoya. In u stessu tempu, a custruzione di un novu casteddu era urganizatu, chì diventò u palazzu principali di i guerrieri di Ovari, chì rapprisentanu a famiglia Tokugawa. Per ordine di u shogunu Tokugawa, i associati cunsacrati è i lettori feudali lucali erigginu u Castellu di Nagoya in dui anni.

Edifici basi

In u territoriu di u Castellu di Nagoya ci sò parechje strutture. In più di a torre principale, era custruitu un magnificu palazzu, cinque grandi piadi è un magnificu giardinu japunesi, chì era un locu predilettu di restu per i capipelli di a cità. In u risultatu di u terramotu forte di Mino-Ovari, chì hè devenu in Nagoya in u 1891, u patiu è a torre principale eranu gravamente danubati, è a torre di a cullana è a torre Tamon hà cullassatu. Trepidamente in relazione cù u so patrimoniu, i japunesi ricustruinu l'edifizii, creendu un museu quì. Ma ùn hà micca travagliatu. U castellu hè statu brusgiatu da u bumbardamentu di a Siconda Guerra Munniali.

Dopu ddu tempu solu 3 torres è 3 porte sò stati cunservati. Partita perversa di u giardinu japonaise è quasi tutta a basa. E ruvini sò stati chjamati museu, è l'autorità tornonu torna restaurà. A torre principale, chì diventò u simbulu di a cità di Nagoya, hè stata restaurada in u 1959. Avà hè in questu hè un museu storicu chì qualcunu pò visita. I travagliu di ricercà cuntinueghja in a parte restu di u compleitu di Nagoya. A risturazione di l'anticu casteddu di Nagoya hè tutale di cumpressione solu in u 2022.

Ciò chì vede in a fortezza?

Sette setteddi di a torre principale di u casteddu di Nagoya anu expositu di u museu storicu è parechji esibizzjonijiet tempuranee:

  1. A scursioni per u turista accuminta cù una stanza di santu, in quale ci hè una copia di u Ogoni. Hà custruitu ancu u Norimo - un mudellu di un cubicle certi chjusu chì serve com'è un veiculu per i capipelli di u principatu di l'Ovari.
  2. In u primu chjappu, pudete vede u circustante di u complexe di Nagoya, fatta à una scala di 1:20, fresque è pittura in u sole è di u palazzu Hommaru non conservatu.
  3. In u salone di mostra in u sicondu ghjuvendu, i turisti ponu accede sulu in l'esposi temporanevi.
  4. U terzu livellu di a torre principale di u casteddu di Nagoya hè furnutu cù mudelli interattivi, à traversu chì i visitori pò viaghjate parechji seculi dopu è visitate l'ambientu tipicu di i maggiuranti è i citatini. Una immersione più assuluta in u passatu furnisce effetti spettichi è boni.
  5. A cullizzioni magnifica d'armi, chì si trova nantu à u quartu pianu di u Castellu di Nagoya, cumprendi parechji esempi di armazzi, casmuni è armatura di samurai.
  6. À u quintu pianu, i turisti si ncontranu cù una copia di u carp-xatihoko da u doru, installata in u tettu di u casteddu di Nagoya. Sta manifestazione, chì hè cunsiderata cum'è l'amuletru di u casteddu, hè unu di i punti più populari in u museu. I visitori ponenu una piccula sesión di foto à pocu à u pesciu misticu xatihoko.
  7. Ùn ci hè micca accessu à u sittè pianu per l'invitati di u casteddu. Ma più, da a piantaggie, situata nantu à u setticu pianu, ci sò vede verte di notte sola in u territoriu di u palazzu, ma ancu in a cità di Nagoya stessu. Per fà facilità u muvimentu di i visitori à i musei in u casteddu hè un ascultru.

Cumu à l'anticu casteddu?

Perchè ùn sò micca stati trasporti publichi in u stissu vicinu di u Castellu di Nagoya, hè megliu fà piglià un taxi. Da a stazione di stazione di a cità cintrali, pudete unduce à a porta centrale di u casteddu in u 20 minuti.